60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve sonunda, göreceğin aşk, vereceğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

18 Ocak 2017 Çarşamba

En Soniğinden Meydan Okuma (2.Gün)


Şükür ilk güne bir cevap yazabildim. Geldik daha zor soruya. Tüm soruları buradan okuyabilirsiniz. İkinci gün, "kalbini kazanmanın beş yolu" nedir deniyor.

Burada küs iken tekrardan kalp kazanmaktan mı bahsediliyor tam anlayamadım. Eğer öyleyse çok basit, bir özür yeter aslında. Kin tutacak halim yok. Ölüp gideceğiz bir zaman. Hayat kısa. Daha fazla acıya bence gerek yok. Geçmişi kafada kurup oradan hareketle planlar kuran insanlardan hoşlanmıyorum. Kısa bir özür her şeyin çaresi. Küs kalma lüksü yok insanların.

Genel olarak kalp kazanmaktan bahsediyorsak da sayabilirim.

1) Dürüst olmak. Karşımdaki insan dürüst olsun, gelsin tepeme çıksın, eyvallah. İçten pazarlıklı, yalancı, ikili oynayan ve "kalp kırmamak" adına gerçekleri dostundan saklayan insanlar uzak olsunlar. Patavatsız biri olduğum söylenir kimi zaman. Gerçekleri saklamam asla ve karşımdaki insana da söylerim. Basit adamım. Herkes kartları açık oynasın. Ben de karşımdaki insan da.

2) Ufak hediyeler. Daha çok minik armağanları seviyorum nedense. Hele el emeğiyse o tadından yenmez bence. Anahtarlık veya takvim gibi hediyeler bile bazen dünyalara bedel olabiliyor bence. Yeter ki armağanın içten geldiğini hissedebileyim. Anı biriktiriyoruz. Dost biriktiriyoruz. Marka olmuş ne fayda. On senelik hediyelerim var evde hala severek kullanırım. Paketlerini saklarım.

3) Eğlenmesini bilmek. Sonuna kadar. Alabildiğine saçmala, hiç durma, en ufak şeyden eğlence çıkar. Ne kadar somurtkan görünsem de benimle yaşayanlar iyi bilir, eğlenmeyi ve karşıdakini eğlendirmeyi severim. Bayılırım insanların soytarısını oynamaya. Hatta bazı anlar oluyor, kendimi "küçük düşürüyorum", ama eğleniyoruz ya bence önemli olan bu sadece. Eğlenceli olmazsak, nasıl dayanabiliriz bu evrene, başka çıkar yol göremiyorum. Çok yüksek perdeden kahkaha atarım mesela. Gözden yaşlar inene kadar durmak bilmem. Çok olmuştur, uyarır çevrem, "sesini alçalt Zihin, bakıyorlar", baksınlar ne olacak ki ? Onlar da bilsinler eğlenmesini. Hayat kısa. Gül ve geç.

4) Usanmadan dinlemek. Fazla konuşuyorum. İçimdekileri fazla tutamıyorum, paylaşmak, herkese anlatmak istiyorum. Karşımdaki eğer gözlerime bakıp dinliyorsa fazlasını beklemem.

5) Hayvan dostu. Zaten karşımdaki insan hayvan sevmiyorsa bitmiştir konuşma. Hayvan sevmemek, bana göre, yaşamı sevmemekle eş anlamlı. Doğa ve içindeki canlılar hayatın rengi. Yolda gördüğün karıncayı izlemek zevk vermez mi size ? Hayata tutunuş biçimleri ibretlik. 

Soruyu doğru mu anladım pek emin olamadım. Neyse artık.. Bugünlük böyle oldu. Güzel şarkı var.


8 yorum:

  1. 'Küs kalma lüksü' ne güzel demişsin kesinlikle yok ama arada unutuyor işte insanlar .
    Kahkaha olayı bende de oluyor , insan rahatça gülemediği sürece yaşamanın ne anlamı var ki
    Karıncaları izlemek <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok abartmamak kaydıyla gülüyorum :) Karıncaların hastasıyım.

      Sil
  2. Usanmadan dinlemek. :D Konuşmaya başlayınca ben de çok konuşurum o yüzden arkadaşlarıma sabır gerekiyor. Ama dinlemeyi de severim. Çok boş konuşulmadığı müddetçe. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşmayı seviyoruz. Bizi susturamazsınız ahaha :D

      Sil
  3. Hahah ne güzel açıklamışsın özellikle ilk maddeye bayıldım :) Çok doğru konulara değinmişsin, hiç de zor değil bu şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüstlük önemli ve gerçekten kolay bişi :)

      Sil
  4. ay başlığa bayıldım! kalpler kalpler :))

    eğer 5'ten daha fazla şey yazmamız gerekseydi kesinlikle senin bu 3 numarayı da koyardım listeme. hatta şöyle görüp de arttırayım, eğlenmesini bilmeyen insanın hayatımın hiçbir noktasına yeri yok. komikliğe can veriyorum resmen, saçma salak da olsa o neşe hep olmalı. ayrıca benim de kahkahalarım saçma bir şekilde meşhur, hiç de utanmıyorum ayrıca. bana ne yaooo o bakanlardan. kendimi durduracak değilim. :))) evet, biz böyle güzeliz zihinciğim. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi en soniğinden bir cevap geliverdi :)

      Tutmayın arkadaşlar gülesimiz var :D

      Sil