60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

17 Ocak 2017 Salı

En Soniğinden Meydan Okuma (1.Gün)

"Ben ormanım ve kara ağaçlardan bir geceyim. 
Fakat hanginiz karanlığımdan çekinmezse, selvilerimin altında,
Güllerle dolu yığınlar bulacaktır,
"
- Nietzsche (Böyle Söyledi Zerdüşt)
* * *

Sonik Hanım, blogunda hepimize meydan okumuş. Durur muyuz, hemen damladık. Bu aralar hazır günlük yazasım varken kaçırmam. Etkinlik 17 gün boyunca sürecekmiş, gelsin ilk sorumuz hemen.

"Beş sözcükle kendini anlat."

Programlı (çok önemli), detaycı (detaylar neler saklar ama..), inatçı (fikirlerime sıkıca tutunurum diyelim, zevklerimden de kolay vazgeçmem), sadık (benimle yola çıkanı yarı yolda bırakmam) ve eğlenceli (karamsar görünsem bile her şeye rağmen suyunu çıkarıp iyi tarafını görmeyi denerim).
 

11 yorum:

  1. Sen iyi bir insansın, ben de bunu ekleyeyim. Tanışmasak da bende bıraktığın intiba bu. Çok sevdiğim bir blog komşususun ayrıca.
    Ay ben bu Chris Cornell'i neden hiç sevemedim?! Bu sorumu da buraya haykırdım, gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "But the scent of the good is blown against the wind. A good man perfumes all directions.”

      İyi birisi olmaya çabalıyorum (bilmiyorum ne kadar muvaffakım), ama hem çevremdeki dostlarımın hem de bu blogtaki komşularımın güzel enerjileri ve "iyi kokuları", beni de kuşkusuz olumlu manada etkiliyor :) #GoodVibes

      Sorma hiç. Ben de adamı sevmiyorum, hatta grubu da normalde bilmem etmem, fakat bu şarkısının müptelasıyım :/

      Sil
    2. Bence de sen iyi bir insansın. <3

      Sil
  2. gözlerine baktım da yakınlarda ey yaşam sanki dipsiz bir suya dalıyormuşum gibi geldi bana ..
    çok da iyi parça , youtube audioslave 'i arada öneriyor bana

    ben tanımlarken abartmışım galiba konuşasım varmış sanırm uzun uzun yazdım :) neyse yazdığın sıfatlar bloğuna şöyle bir bakanın hak vereceği cinsten, ,proğramlılık ! senden ödünç isteyeceğim bir şey planlıyım aslında ama ancak çaylak olabilirim sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audioslave demek ki elde kalmış herkese itelemeye çalışıyorlar :D Ben de youtubetan keşfettim.

      Yazmak iyidir. Ben utandım da yazamadım. Kendimi başkalarına sormak daha iyi bence. Dostlar aynalarımız :)

      Sil
  3. Çok da kötü değilmişsin komşum. :P İyi insansın sen. :)

    YanıtlaSil
  4. Boğa burcundan kişilerin inatçı olmasına bir örnek daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğalıktan ölüyorum :D Fakat seviyorum boğa olmayı.

      Sil
  5. Komşuuum! Ne de güzel meydan okumuşsunuz. Bu defa yetişemedim :(

    YanıtlaSil