60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

15 Ocak 2017 Pazar

Bugünlerde Olanlar


Son günlerde ben (temsili). Ocd veya anksiyeteyeden şüpheleniyorum.

Bayadır özel şeyler yazmıyorum. Filmdi, müzikti derken unuttum. Hoş, derseniz ki, "sanki çok enteresan hayatın", evet değil, fakat yine de söyleyecek şeylerin varolduğunu düşünüyorum.

Nicedir motosiklet almayı planlıyorum. Gayet ciddiyim ama çekiniyorum. Yollarında magandaların, psikopatların ve gerizekalıların gezindiği bir yerde yaşıyoruz sonuçta. Motosiklet sürücülerine karşı bir önyargı var; onları yollarda zor duruma düşürmekten zevk alan, durduk yere üzerlerine kıran, selektör yakan veya olmadı arkadan çarpan ağzına sıçılası (özür dilerim) tipler oldukça fazla.

Tam bu satırları yazarken elektrikler kesildi. Şu senede bile elektrikler kesiliyor nedense. Alamanyaların kıskandığı canım memleketim. Neyse muhabbete döneyim artık.

İşte beyin yerine temizlik bezi taşıyan insanlar yüzünden motosiklet almaktan çekiniyorum. Böylesi bir insan israfının aracının altına kalmak veya tacizine uğrayıp sinirlerimi bozmaya niyetim yok. Motosiklet denince aklıma sadece Harley Davidson geliyor çünkü tam anlamıyla motosiklet üretiyorlar. Indian da güzel ama bilemiyorum yani. Motor sesi yeter Harley'in (katıksız orgazm). Dyna serisindeki motorları daha çok seviyorum. Wide Glide ve Low Rider S modelleri hayalimdeki oyuncaklar. Keşke yollarından medeniyet aksa da bu ülkede gönül rahatlığıyla motora binebilsek. Fiyatlar da kur hallerinden ötürü fevkalade can sıkıcı (ehonomo oyo). Mesela o Wide Glide'ın satış fiyatı internette 23 bin Euro civarında. Dört alsak bugünkü kuru... Hayaller gerçek olsa.

Courtesy of Harley Davidson
- Aşkın tanımı Wide Glide. Hiçbir kadına bu kadar aşk beslemedim sanırım-

Hediye olarak kahve makinesi geldi bana. Fakat kullanmıyorum. Tadını sevemedim. Nasıl içiyorsunuz onu gerçekten ? Cezveyle eski usüle devam. Zaten normalde filtre kahve ilk tercihim.

Üst komşunun gürültüsünden usandım. Sopayla tavandan dürttürmece harici önerisi olan ? Kapıya gidip olanları anlatmak çözüm değil. Öncesinde başvuruldu fakat olumsuz; beyinler küflenimş.

Giyim mağazalarında erkek reyonlarını artık hayretle seyrediyorum. Özellikle üç dört senedir vitrinlerde acaip kıyafetler görmekten usandım, neden böyle ? Severek aldığım iki mağaza var sadece. Lütfen şık ürünler çıkarın. Sırf bu yüzden ergenler gibi t-shirtlere dolanıyorum hala üzerimde. Ramones tshirtüyle insan bir yaştan sonra gezmeye utanıyor.

Son olarak meclisteki milletin vekillerine rica ediyorum, boşuna günlerdir kavga ediyorsunuz, ben zaten oyumu kararlaştırdım. En başından. Hayır vereceğim cevabı gayet iyi biliyorsunuz :) Meclisteki ısırma iddialarını (?!), uçan saksıları, kırılan kürsüyü ve edilen lafları hayretle izliyorum. "Köpek giremez" pankartı açan vekillere de soruyorum, siz hiç bir köpeğin soykırım yaptığın, silah ürettiğini, hemcinsine ve doğdaki öbür canlılara tehditler yağdırdığını gördünüz mü ? Benim tek gördüğüm, insanoğlunun, binlerce senedir saydığım şeyleri aralıksız olarak gerçekleştirdiği. Çok yaşasın köpekler, kediler, balıklar, ağaçlar, çiçekler, böcekler. Güneş, yıldızlar, evren ve Tanrı.

Siyasi tercihim rock müzik.

Partim Motörhead !

12 yorum:

  1. Motosiklete binmenin hazzı inanılmaz. Kendim kullanmadım ama binme şansına eriştiğim için biliyorum. Çok iyi bir deneyimdi. İnşallah hayalin gerçek olur komşum. Üst komşu meselesine gelince, ne yaparsan yap kurtulamazsın. Ben her şeyi denedim, yine aynı! Değişmiyor. Tek kurtuluş yolu ya onların gitmesi ya da senin. Ama nereye gidersen git değişmez. Orda da birileri bulur. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın. Başka yere de taşınsa insan gene bu kafadaki tiplerle muhattap olmak durumunda kalabiliyor. Fakat neden böyle anlamıyorum. Komşum bana şunları dese, utanırım inan, sessiz olmaya çabalarım kendimce. Yüzleri yok bunun gibi insanların.

      Ezilmeyeceğimi bilsem hemen alacağım varı yoğu satıp da.. Magandalarla kavga etmesi dert, ezilsen çok büyük dert :D

      Sil
  2. zihinciğim bence sen 2-3 tane istediğin şıklıkta ceket alıp içine ramones tişçörtleri giymeye devam et. insana en çok giyerken bir anlamı olduğunu düşündüğü şey yakışır bence.

    kombinine harley'ini de ekleyeceğin günlerin çabucak gelmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En temizi ! :)

      Bakalım gözüm yerse alacağım. Magandalardan, vasatlardan, yaşam düşmanlarından usandım fazlasıyla. Sana ne motorlu adamdan ? Yok illa üstüne sürecekler.

      Sil
  3. Bu tarz, "Zihnin içinden" yazılarını özlüyoruz komşum. Motosiklet konusunda deneyimim yok ama hafızamda değişik bir yeri var (hem acı, hem tatlı). Bence sana çok yakışır. Özellikle de arka planda "don't feel the reaper" çalacaksa, sırf Nate'in o sahnesini (s02e08) yad etmek için bile binilebir 😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemişim bu yazıları :) İyi oldu. Ah ya o da ne güzel bir sahneydi :)

      Sil
  4. Tek motosiklet deneyimim bozuk yazlık yer yollarında sürücünün sırtına yapışmak oldu. Gideceğimiz yere varınca hem motoru süren arkadaşımı hem de motoru tekmelemiştim :D Ama o tabii kiralık vespaydı, bu fotoğraftaki peri gibi bir şey.
    Ben de giyim mağazalarından elim boş çıkıyorum kaç zamandır, bağğyan kısmı da çok sıkıcı. Ecnebi damadımızdan gasp ettiğim kotun üstüne okul sweatshirtü giymiş oturuyorum mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vespalar da şirin aslında fakat bunlar gerçekten motor hissini yaşatıyor :) Bizim komşulardan biri Harley kullanıyor. Çocuk ne zaman eve gelse duyuyoruz :D Gümbür gümbür resmen.

      Sonunda zaten örgü ve dikiş nakış işine gireceğim herhalde. Kendi elbiselerimi kendim dikip rahatlayacağım ahahaha.

      Sil
  5. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/69/67/9c/69679c7ef1e32ce15c3561d1a9383c01.jpg

    YanıtlaSil
  6. Motorlara özel bir ilgim yok ama fotoğraftaki inanılmaz iyi gözüküyor, benim bile hoşuma gitti :) Memleketimizin yollarından medeniyetin aktığı günleri görür müyüz bilmiyorum ama umarım dileklerin gerçek olur :D

    Şu komşu meselesinden biz de az çekmedik ve dediğin gibi konuşmak çözüm değil. İnsan eve taşınmadan önce tek tek tüm komşularını tanıyabilse keşke.

    Bu arada ne güzel bir yazıydı, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman asfalata yapıştırılmayacağıma ikna olurum o zaman yollara çıkarım :p

      Ben de özlemişim normal şeylerden yazmayı :)

      Sil