60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

13 Aralık 2016 Salı

Yılın Korku Gerilim Filmleri


Bir tutkumdan vazgeçmiş değilim, o da halen korku filmlerine gidiyorum. O konuda geriye düşmedim. Gelin hep beraber bu sene izlediğim korku ve gerilim filmlerini sıralayalım şöylece. Listedekiler beşlik sistemde puanlandılar.

1) Goksung - 4.5








2) Busanhaeng - 4








3) The Purge: Election Year - 4












 
4) 10 Cloverfield Lane -








5) Before I Wake - 3.5








6) The Conjuring 2 - 3.5
  7) I Am Not a Serial Killer - 3.5









8) Don’t Breathe - 3.5
  9) Baskın: Karabasan - 3.5











10) Ouija: Origin of Evi - 3
  11) Under the Shadow - 3












12) The Vvitch - 3








13) Lights Out - 2.5
  14) Hush - 2.5









15) The Other Side of the Door - 2.5








16) The Neon Demon - 2








17) The Boy - 2








18) Viral - 2








19) The Invitation - 2











20) Nocturnal Animals  - 1.5


21) Green Room  - 1.5








21) The Darkness - 1.5








22) Howl  - 1








23) The Shallows - 1

4 yorum:

  1. Pek severim korku filmi izleyeyim, gerim gerim gerileyim ama bir de altıma sıçmasam korkudan çok afedersin :( Ama filmleri not ettim olur da bir gün gündüz vakti falan :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D Ben de bazen korkuyorum izlerken fakat sanırım mazoşistlik de var hafif bünyemde pek hoşuma gidiyor :/

      Sil
  2. Buraya görsellerin bile korkutucu olduğunu ve karabasan conjuring cloverfield line filmlerini ne zamandır izlemek istediğimi yazmıştım ama gitmedi sanırım neyse tekrar söylemiş olayım hıı bi de goksung u izleyecektim bu sefer bi cesaret edip kesin izlyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goksung'a uzun bir yazı borçluyum. Korku eşiğimi yıktı geçti ve 155 dakika boyunca hiç sıkılmadım. Çekimler şahane. Müzik ve atmosfer ürkütücü.

      Sil