60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Kasım 2016 Salı

Yol


"Hayatımın yıllarını,
Yol boyunca, tellerle yükselen telefon direklerlerine benzettim
Saydım bir, iki, üç,..on dokuz telefon direği ve sonrasındaysa,
Teller boşluğa sarkıyor, deniyorum sanki yapabilecekmişim gibi
On dokuzuncu direğin ötesinde bir direk göremiyorum." - Sylvia Plath

Son günlerde çok uyuyorum. Nedenini bilmiyorum. Normalde dört beş saat uyuyan Zihin, şimdi sekiz hatta dokuz saate kadar çıktı. Bedenim uyanmayı reddediyor sanırım. Kalkacak bir dünya yok. Mide bulandırıcı yine gündem. Doğaya sığınmalı. Köyleri kasabaları gezmeli. Yola çıkmalı.


4 yorum:

  1. Özel hayatımda çok şükür (normal gördüğüm iniş çıkışlarla birlikte) huzurlu olmama rağmen gündemin, dünyanın, ülkenin hali benim de canımı inanılmaz sıkıyor. Gel gör ki manasız iyimserliğe sahip bir insanım:) Hep öyleydim. Gerçi iyi ki böyle. Yoksa olan biteni kaldırmam zor olurdu. Bunları şunun için söylüyorum. Bir süredir canınızın çok sıkkın olduğu o kadar belli ki. Yakın çevrem, uzak çevrem fark etmez, tanışıp tanışmamam da fark etmez. Az ya da çok bir şeyler paylaştığım insanların sıkıntısı üzüyor beni. Umarım en kısa zamanda keyiflenirsiniz. İyimser yanım bunun olacağını söylüyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar değmesin, aman komşum :) Teşekkür ederim. Gerçekten son üç dört aydır fabrika ayarlarımda bir sıkıntı var :) Eski iyimser halimden de eser yok. Dünya ve ülke gündemleri de sağolsun yardımcı değil bana. Her sabah kendime ait sorunlar bir yana, çevredeki şeyler de canımı sıkıyor. Bir şekilde maruz kalıyoruz o gündeme. Offf güzel olacak her şey diyerek yorumumu bitireyim artık. Sevgiler, saygılar size de.

      Sil
  2. Ne mutlu sylvia'ya benim direkler 18 'e kadardı...
    Fazla uyku deprasyon habercisiii aman dikkat et kış ile birlikte bi girildi mi çıkılmıyor şu merettten :)

    YanıtlaSil