60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Ekim 2016 Pazartesi

İmece Meydan Okuma (8.Gün)

http://www.boredpanda.com/cat-man-aleppo-syria/

Tüm sorular burada.

Günün sorusu, "bu hafta başınıza gelen en iyi şey nedir ?". Siz şimdilik benim haftamı boşverin, Halep'teki kedilerin başına gelen iyi bir şeyden konuşalım. Muhammad Alaa Aljaleel, Halep'te yaşayan bir Suriye vatandaşı. Son günlerde özellikle şehir yok olmanın kıyısına gelmişken, insanlar akın akın şehri terk ederken o gitmemeyi seçmiş. Peki neden gitmedi ? Çünkü sokak kedilerini ve terk edilen sahipli kedileri arkasında bırakmaya gönlü el vermemiş. Elektrikçi olan Muhammed, savaş boyunca bir çok insani yardım faaliyetinde de yer almış. Sonunda sıra hayvanlara yardım etmeye gelmilş. Sokaktaki kediler için bir barınak açmış ve yola 20 kediyle başlamasına rağmen şuan 100'den fazla kedisi var. Ne olursa olsun kedilerini terk etmeyeceğini söylüyor. Ne diyebilirim ki ? Allah sana uzun ömür versin Muhammed. Çok yaşa. Sağlıkla. Bu savaşı başlatanlardan çok daha fazla yaşa. Savaştan kaçıp, Türkiye'ye sığınan ve geride kedisini bırakmak zorunda kalan kızın hikayesini ve daha fazlasını dinlemek için videoya buyrun.

9 yorum:

  1. yaaaa ama ne acayip. ben de hayvanları ölümüne severim güya, sorsan duyarlı bi' tipim. lakin savaş olsa köpeğimi arabaya atar, arkama bakmadan kaçarım. utandım çok yahu, adam neleri göze almış kediler için. vallahi çok yaşa muhammed!

    iyi ki paylaştın bunu zihinciğim, çocuklara da izleteyim bunu hazır 4 ekim geliyorken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten cesur ve iyi yürekliymiş. Şapka çıkarıyorum kendisine ve uzun bir ömür diliyorum. Böyle insanların nesli tükeniyor bence.

      Valla iyi denk gelmiş, şimdi sen söyleyince "aaa" oldum :)) Takvimimde mavi renkte işaretlenmiş 4 Ekim :D

      Sil
  2. Ağlaya ağlaya seyrettim bu videoyu geçen gün, bir şey yazayım da bunu iliştireyim diyordum. Bir de çiçekçi amca varmış, onun hikayesi çok fena bitiyor.
    Senden ilham alıp yazayım son iki soruyu şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufff hemen bakıyorum çiçekçi amcaya. Ambulanstaki çocuk, pide fırını önünde sırada beklerken ölenler, Muhammed ve kedileri.. Halep ve Suriye'ye bu cehennemi yaşatanlar belalarını umarım bulurlar.

      Sil
  3. Mükemmel bir haber! Böyle güzel kalpler hep var olsun, barış içinde yaşasın. Çok duygulandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberi ben de duygu seli içinde okudum ve burada bir şekilde paylaşmak istedim. Soruyu da ona göre eğip büktüm.

      Sil
  4. Böyle insanların var olması beni çok mutlu ediyor. Belki az sayıdalar, ama varlar.
    Bu arada tam da yarın 4 Ekim :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ya, ne umut verici bir hikaye:( Allah kolaylık versin bu adamcağıza.

    YanıtlaSil