60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

29 Eylül 2016 Perşembe

İmece Meydan Okuma (4.Gün)


Normalde soğuk havaları her zaman olsun sıcağa tercih ederim fakat birkaç gündür Ankara fazla üşüttü beni. Geceleri yatmadan ne bulduysam üstüme atıyorum fakat hala buzdağı gibi kalkıyorum. Kağıt üstünde bir bahar çocuğuyum, fakat ne gezer. Doğduğum ayın bahara denk gelmesi bence tamamen tesadüf. Ruhum İskandinav. Kar yağsın tonlarca. Böyle kürekle temizleyelim. Yeniden yağsın. Kafa bu. Günümüzün sorusu da, "sizi ifade ettiğini düşündüğünüz mevsim"le alakalı.

Sanırım cevabım Aralık. Çünkü ben dışarıdan bakıldığında fazla mesafeli, soğuk hatta ruhsuz duruyorum. Bunun farkındayım ve zamanla arkadaşlardan da benzeri dönüşler alıyorum, "Zihin seni başta çok farklı tanıyorduk" gibisinden şeyler. Meğer "eğlenceli biri"ymişim, sıkıcı biri değilmiş. Pekala bunun Aralık'la ne alakası var derseniz, Aralık soğuk bir ay gibi duruyor aslında -aynı ben- fakat soğuk olmasına rağmen her sabah güneş açar Aralık'ta. Kendine has sıcaklığı vardır yani.


12 yorum:

  1. Bak bu konuda oldukça zıtmışız.
    Sen kış ben yaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazla tek alıp veremediğim sıcaklar :) Yoksa sabahlara kadar böyle sokaklarda gezinmek yaza özgü bir şey ve çok seviyorum. Keşke sabahları kar yağsa, akşamları da yaz gibi olsaydı :D

      Sil
    2. ehhahhea fantezide son nokta :)

      Sil
  2. "Ruhum İskandinav" bu çok güzel :D Dışarıdan bakıldığında soğuk görünen insanları tanıdıkça öyle olmadıkları anlaşılır genelde. Bana da söyleniyor bu.

    Bu arada şarkının olduğu Debut albümünü dinledim, çok da beğendim. Keşke önceden dinleseymişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ilk görüşte fazla sırnaşık davranmayı sevmiyorum. Mesafeler insanları uzaklaştırdığı gibi yakınlaştırır da :) O yüzden başta mesafeli yaklaşıyorum herkese. Zaten anlaşıyorsak mesafeler kısalıyor, ona koşarak gelmeye başlıyorum.

      Aaa buna çok sevindim !

      Sil
  3. Ne de güzel benzetme: İskandinav ruhu :) Bence de sana Aralık yakışır. Tıpkı güneş gözlüklü emoji gibi Aralık.

    Bu arada, beni de ilk tanıyınca ukala olduğumu zannedenler olmuştu, sonradan samimi olunca itiraf ettiler. Ne alaka hala çözebilmiş değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tüm bunlar önyargı, tanıdıkça kırılıyor :)

      Sil
  4. björkk ne zamandır dinlemiyordum iyi oldu hatırlattığın :) Aralık ayını ben de çok seviyorum yaa yılın son ayı yeni umutlar yeni başlangıçlar her şeyin sonu ve aynı zamanda başı ikisi bir arada bundan güzel ne olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jingle bells jingle bells diyorum :p Björk'ü özlemişiz hepimiz :)

      Sil
  5. Aralık? Hmm.. İyiymiş. :)) İskandinav ruhu güzel tanım olmuş. :D Vakitsizlikten katılamadım bu meydan okumaya ama şimdi soruyu kendim için düşündüm de, sanırım cevabım Kasım olurdu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde sonbahar veya yaz dedi komşularım da :) Kış diyen tek çılgın benim :D Kasım'ın yağmurları güzel olur ama. Bir de Kasım'da Ankara soğuğu :)

      Sil