60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

21 Haziran 2016 Salı

Conjuring ve Kısa Dinlenme


Haftasonu gittim ama yazmaya ancak şimdi geçebildim. Evet, Conjuring 2 -veya modern korku ustalarından James Wan Efendinin yeni oyuncağı diyelim- vizyona girdi, hakkında uzunca yazma niyetindeydim fakat o gücü hissedemediğimden ayaküstü geçiştireceğiz maalesef. Film, ilk filmin kaldığı yerden devam ediyor. Warren'lar uzun yıllar boyunca çeşitli olaylarla debelendikten sonra nihayet kısa bir mola vermişler. Tabi inler cinler boş durmamış, İngiltere'de kendi halindeki aileye musallat olmuşlar, kilise de Warren'larda yardım ister falan. Konumuz böyle, Vera Farmiga yine harika, Patrick Wilson'ın taklit yeteneği dikkat çekici, atmosfer karanlık ötesi, kızımız hayli korkunçlu ve pek kıymetli şeytanımız Rahibe Hatun ilk filmdeki höbeleklerden çok daha ürkütücü. Şüphesiz ki ortada ilkini aratmayacak sağlam bir korku filmi var, fakat herkeslerin kaçırdığı ama söylemeden edemediğim bir nokta var; efektlerin leşliği. Havada patlayan cisimlerin olduğu sahnelerde kör olduk yani. Bu kadar titiz bir yönetmen (çekimler yine şahane, doyurucu) nasıl olmuş da izin verebilmiş buna anlamak zor. Yine de üçüncüsünü merak etmiyorum. Bağımsız Rahibe filmi hariç.

Bana çok geldiler, gitmem lazım sanırım. Yazmak da iyi geliyor ama..twitter falan bir süre yok, soran olursa Rahibe ile kaçtı dersiniz (korkunçlu balayı yapıyoruz kendisiyle).
Z

4 yorum:

  1. Efektler meselesini es geçiyorum: YAAS! Ben düşündükçe daha çok seviyorum filmi. O çalışma odası sahnesi efsane (╬⁽⁽ ⁰ ⁾⁾ Д ⁽⁽ ⁰ ⁾⁾)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ya evlerden ırak bir sahneydi hatırlatma hiç ahahahaha tablolardan korkma sebebim..saolsunlar (Vera'nın yaşlı adamla karanlık odada konuştuğu sahnede ödümü bir kenara bırakıp gittim) o_O

      Sil
  2. Dolunay zamanı hepimize basıyorlar. Bekle perşembe günü rahatlıyoruz.

    YanıtlaSil