60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve sonunda, göreceğin aşk, vereceğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

11 Mayıs 2016 Çarşamba

Meydan Okuma (30.Gün)


Ne yazık ki bir meydan okumanın daha sonuna geldik. Sorumuza geçmeden önce Saçaklı'ya bu güzel etkinlik için teşekkür ederim. Herkes için konuşmam doğru olmaz kendi adıma bir ay boyunca oyalanacak güzel bir şey oldu. Çoğu cevap için günlerce düşündüm. Görsel aradım, uygun şarkılar seçtim. Her işi ciddiye almak da zayıf yönlerimden biri sanırım. Neyse uzatmayayım. Son sual gelsin öyleyse,  "blog yazmaya neden başladın ve blogunun ismi nereden geliyor?" 

Bu soruya galiba bir yerde daha cevap vermiştim. Kitap Kuşu hatırlattı; bir mimmiş. Orada ne yazdım, şimdi geriye dönüp arayıp bulmaya üşeniyorum ama bir sefer daha yazayım. Blogumu açarken aklımda tek bir şey vardı; müzik konuşmak. O zaman ne sinema ne hayat ne de başka şeyler üzerine hiçbir şey yazmıyordum. Varsa yoksa müzik. Zihnin Arka Sokakları'nın temeli bir Myspace sayfasında atılmıştı aslında. Orada başlamıştım yazmaya. Sonra Blogspot'u keşfettim ve buraya taşındık. İyi de oldu hani. Hem arayüzü hem de kullanımı bakımından çok rahat bir site.

Yazmayı çok seviyorum özel hayatımda da. Hep yazarım. Yerli yersiz. Şiir olabilir, hikaye olabilir, ya da kendimce notlar. Ama yazarım. Çünkü yazı, kendimi en iyi ifade edebildiğim platform gibi geliyor bana. Okul sıralarında bile çok yazmamla nam salmıştım. Lisede edebiyat sınavlarındayken bizlere ayrılan boşluk yetmezdi sağa sola taşardı yazdıklarım. Üniversitede yine kağıt dayanmazdı bana. Hani sınavlarda ek kağıt isteyen o çocuk var ya hah benim işte. Kimileri dalga geçerdi; Zihin amma çok yazıyorsun diye. Bazı hocalar da gülerdi yazdıklarıma. Neden gülüyorlardı bilmiyorum, belki de kıskanıyorlardı. Kendileri iki kelimeyi bir araya getirmeyi başaramadıklarından.

Sayfamın ismi de hayatın içinden geliyor. Olup biten her şey zihnimizde gerçekleşiyor. Gördüğümüz, kokladığımı, dokunduğumuz her şey beyinde işleniyor ve karşılık buluyor. Peki o arka sokaklarında ne var ? Aşk var, müzik var, güzellik var. İşte bu yüzden de Zihnin Arka Sokakları var.

Aşkın, müziğin ve güzelliğin peşinizi bırakmadığı bir gün olsun.

6 yorum:

  1. "Sınavlarda ek kağıt isteyen çocuk" :D Benim de hiç yetmezdi kağıdım hatta zamanım bile yetmezdi. :D Yalnız blog ismin çok orjinal. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sayısal öğrencisi olarak sözele yatkınlığım çoktu. Üniversitede bile en sevdiğim dersler sözel derslerdi :D Hatta bir keresinde uluslararası ilişkiler öğrencileriyle ortak bir derse girmiştim ve A+ almıştım onlar A- B+ falan alırken :D :D Mühendislik derslerinin yüzüne bakmazdım fazla :p Hihiihii teşekkürler ;)

      Sil
  2. Blogunun ismini ben de çok beğeniyorum. Her telden yazman da harika oluyor çünkü epey kabiliyetlisin :) Daha okul dönemlerinden belliymiş zaten:)

    Meydan okumaya alışmıştık, şimdi içimde bir boşluk oldu sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları okudukça çok mutlu oluyorum :) İyi ki yazmaya başlamışım diyorum. Çok teşekkür ediyorum.

      Değil mi ama ? :) Arayı soğutmadan Civil War'u yazdım hemen.

      Sil
  3. Hahay ben de bir öğretmen olarak yazılılarda ek kağıt isteyen çocuklara için için kızardım, oku oku bitmez yahu :)
    Şaka şaka hep yazın, hep okuyalım Zihin kardeşim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir meydan okuma daha alabilir miyim Leylak Öğretmenim :) 30 gün boyunca yazmak bile kesmedi beni, hala yazasım var.

      Sil