60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve sonunda, göreceğin aşk, vereceğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Mayıs 2016 Salı

Meydan Okuma (29.Gün)


Sona geliyoruz efendim. "Korkularınız neler" diye sorulmuş, cevaplayalım.

- Yüksekten çok korkarım ben. Mesela gökdelenin tepesine çıksam ya da bir kulenin, hayatta kenara yanaşıp bakamam. Baksam da uzaklara bakarım en fazla, aşağıya bakamam, pert olurum. Uçak korkum yok ama (sallamadığı müddetçe tabii).

- Bazı köpekler diyelim. Neden bilmiyorum atla, deveyle, kediyle, eşekler her biriyle iyi anlaşıyorum fakat bazı köpek cinsleriyle anlaşamıyorum. Sevmiyorlar beni. Pug'lar tek dostum herhalde.

- Meydan okuma yüzünden iyiden iyiye adımız çıkacak ama iğneden de hoşlanmam. Kan tutmaz beni de, o iğne girmiyor mu deriden içeri.. Aklım gidiyor valla. O yüzden kan bağışı yapamıyorum.

Neyse daha fazla ifşa olmadan şarkıyı koyup, gideyim ufaktan. Geçen nasıl muhallebi çocuğuyum..


6 yorum:

  1. Yükseklik korkusunu okuyunca aklıma yamaç paraşütü geldi. Sonra da ilk yapışımızda aramızdaki bir arkadaşın yükseklik korkusu olduğunu ama yamaç paraşütünü yapabildiğini hatırladım. Bir ara sorayım gerçekten nası becerdiydi diye :))

    Beni de böle Bastet parçalasın şerit şerit yeter ki kan almasınlar. Onun açtığı oyuklardan çeksinler. Öyle bir manyaklık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkumu yenmek için yapmak istiyorum bir yerde de :)

      Bazen benimki de yanlışlıkla tırnak geçiriyor ve her yerimi kanatıyor ama ne kızıyorum ne de çekiniyorum. Neden ? ÇÜNKÜ KEDİ <3 Kedilerin her hareketine eyvallah. Ama elinde iğneyle koluma yönelen insana hayır :D

      Sil
  2. Dünya nüfusunun 2/3 ü yüksekten korkuyor sanırım. :D Sen ve iğne korkusu yanyana çok tuhaf geldi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilim neyse :p Aaa neden ? Sevineyim mi üzülüeyim mi buna şimdi bilemedim :)

      Sil
  3. En sevdiğim şeylerden biridir yukarıdan tepeden seyir izlemek insanların gittikçe ufalması falan çok hoşuma gidiyor sanki bir anlık da olsa onlardan ayrıymışım gibi özel hissettiriyor bana :)
    Kan korkusunu bilemedim nasıl bir şey zira ufacıktan alışkınım bir keresinde daha çocuğum yine bir sakarlığım sonucu bir kaç dikiş atılmıştı hem de hiç uyuşturmadan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta bakamam :D

      Bir kere daha altını çiziyorum, kan korkusu değil iğne korkusu :D Yoksa bir yerim kanasa kendi kendime çekinmeden müdahale edebiliyorum :)

      Sil