60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

9 Mayıs 2016 Pazartesi

Meydan Okuma (28.Gün)


Bugünün şerefine hazırladım görseli, nasıl beğendiniz mi ? 

Günün sorusu neydi, "en sevdiğiniz üç müzik grubu hangisi ?"

Vereceğim cevapları az çok tahmin ediyorsunuzdur eğer blogumu uzun zamandan beri takip ediyorsanız. The Rolling Stones her daim gözdem olmuştur, benim için rock n'roll demek Stones demektir. Çocukken de buna inanıyordum halen inanıyorum. Tüm zamanların en büyük rock grubudur. Stones'un dağılacağı gün rock müzik de büyük bir yara alacak. Mick Jagger ve Keith Richards gibi adamlar yüz yılda bir gelir. Ya Led Zeppelin'e ne demeli ? Grubun her elemanı da ayrı numaradır. Dünyanın en iyi gitaristi (Jimmy Page) ve davulcusu (John Bonham) bu grupta bir kere. Robert Plant'in vokali de ayrı bir dünya, tartışmaya kapalı. Ama tabii her aşık olduğumuzda dinlediğimiz The Beatles'ı da unutumamalı. Sevgi-nefret ilişkisi yaşadığım John Lennon, müzikal dahi Paul McCartney (bence en iyi Beatle) ve uzakdoğunun tozu üstüne sinen George Harrison. 

Tabii ki Pink Floyd gibi The Smiths gibi delisi olduğum gruplar da var ama yukarıdaki üç grubun yeri ayrı. Issız bir adaya düşsem bu üç grubun albümlerini yanımda götürmek isterdim. Düşünsenize, kumsaldasınız, tepenizde palmiyeler, yengeçler dolanıyor ve arkada bu çalıyor.

12 yorum:

  1. Az önce Princess Chelsea - The Cigarette Duet diye bir şarkıyı dinledim.Diğer sekmede de blogun açık olunca seninle paylaşmak istedim ^.^ Klibi çok şirin,bence seveceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa biliyorum o klibi çok severim :) Geçen sene yanlış hatırlamıyorsam o grup İstanbul'da konser verdi ve gidemedim ben de :/

      Sil
    2. :( Imany hanımefendi geliyor buraya ben de gidemeyeceğim.. Oraya Moz geliyor bazen, ona da gidemiyorum.Neyse bir yerlerde gidilemeyen konserler hep oluyor,bir de böyle düşünelim =)

      Sil
    3. Ankara'ya da geliyor Imany fakat dinlemediğim bir sanatçı olduğu için bir şey diyemiyorum :) Evet maalesef gidilemeyen konserler var fakat naparsınız hayat :) Benim de çok keşke'li konserlerim var gidemediğim.

      Sil
    4. Aaa niçin dinlemiyorsun?? (Bu arada Ankara'ya geliyor zaten,sen İstanbul yazınca ,İstanbulda olduğunu varsaymıştım. =) Morrissey gelmiyor Ankara'ya hiç. :/

      Sil
    5. Çok dinlemedim diyelim aslında. Yoksa bir garezim yok :) Morrissey için İstanbul'a gitmiştim ben de. Ankara'ya gelmiyor :/ Gelmek istedi aslında, daha önce blogumda da yazmıştım. Morrissey, Türkiye turnesi yapacaktı -Ankara,İst,Bursa,İzmir şeklinde- ama organizatörler "bilet satmaz" demişler adama sadece İstanbula gelmişti 2014'te o yıl. Biz de İstanbul yolculu olmuştuk :)

      Sil
  2. Çok beğendim bayıldım ! Hangi proğramla yaptın görseli ? Sanki böyle hepsi bir konserleri varmış gibi olmuş ( Aklıma california daki festival geldiii :( )
    Led zeplinle yıldızlarımız bir türlü barışmadı benim ya bilmiyorum neden Stairway to heaven 'da kaldım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Photoscape kullandım :) Şşşş hiç sorma onu. Yoğun ilgiden bir haftasonu daha eklendi konsere. Aaa yo kıskanmadım hiççç :p
      Aaa AAAAAA :O Hemen olaya el atıyorum. 5 tane şarkısı seçeyim de önereyim :) Bayansilvia da Pink Floyd dinlemiyormuş. Üzüyorsunuz :p

      Sil
    2. Az önce bütün fiyatlar yok ama yine de bir bakayım bilet fiyatına dedim bakmaz olaydım , girmemle çıkmam bir oldu siteye..
      Ben onlara yeteri kadar şans verdim ama olsun bi şans daha senin hatrına vereyim :D
      Pink Floyd sevmiyomuymuşşşş aaa :P

      Sil
    3. Çok tuzlu ya biletler (sanki ucuz olsa Amerika'ya gideceğim de :D)..
      Led Zeppelin kimi zamanlar çekilmiyor bence. Her gün dinlenebilecek bir grup değil. Ama sevdireceğim güzel şarkılarla :) Sabah bir düşüneyim listeyi.

      Sil
  3. Müzik dünyası için birbirinden değerli 3 grup :) Her birini çok seviyorum ama Beatles ve Rolling Stones bir ayrı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) Zor soru aslında ya, müzik dünyasında öyle gruplar var ki.

      Sil