60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

6 Mayıs 2016 Cuma

Meydan Okuma (25.Gün)


Ya ben çizgi film ve animasyonları çok seviyorum ? Kazık gibi adamsın ne işin var onlarla demeyin, bayılıyorum. Çünkü ciddi filmlerden, poz kesen insanlardan usandım; kaçış yolum çizgi filmler. Bir de erkeklerin içindeki çocuk 50'sine de gelse ölmez. İnanıyorum buna. Neyse soru neydi Çetin ?

"En sevdiğiniz Walt Disney karakteri hangisi?"

Galiba en zor soru buydu. Oturdum araştırdım, Walt Disney'in hangi karakterleri vardı diye. Donald Duck'lar'a kadar indim fakat sonra tam bu yazıyı hazırlarken aklıma Mater'cım geldi. Cars (Arabalar) filmini hatırlayanınız var mı ? Orada şapşik ötesi bir çekici vardı. Hah, işte ta kendisi.

4 yorum:

  1. Yaa bunu ben de çook severim burada görünce çok mutlu oldum :) hatta bu arabayı çok yakın bir arkadaşıma benzetiyordum ahahaha hey gidi hey ..
    Çizgi filmlerin-animasyonların bence yaşı yoktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi mi zaten ablası :) Tek farı da çalışmıyor yazık :((

      Aynen öyle ;)

      Sil
  2. Ben de çok severim Mater'ı :) Dublajı da ayrı hoşuma gidiyordu. Bu Cars serisine ne oldu acaba, devam edecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci filmi hala seyretmedim fakat bildiğim kadarıyla şimdilik üçüncü film ufukta yok :(

      Sil