60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Meydan Okuma (23.Gün)


 "Sizi heyecanlandıran tek şey nedir"

Tabii ki yeni müzik (ve konser) haberleri. Gerçekten hayattan fazla beklentim yok. Sevdiğim grupların, şarkıcıların yeni albümleri çıktığında veya turne kapsamında ülkemize ziyarette bulunacaklarını öğrendiğimde pek heyecanlanıyorum ve görseldeki teyzeye benziyorum.

En son hangi albüm heyecanlandırdı derseniz.. Bowie'nin veda hediyesi Blackstar'dı herhalde.

Güzel bir gün olsun.

"Koştuğum İngiltere yeşilini bir daha göremeyeceksem, 
Benim için hiçbir şeydir, görecek hiçbir şey yok"


2 yorum:

  1. hahehahreu ya ben bu Harry Potter capslerine çok gülüyorum ya :D

    YanıtlaSil