60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

2 Mayıs 2016 Pazartesi

Meydan Okuma (21.Gün)


Son düzlüğe girdik millet; "sizi güldüren beş sözcük veya deyişi yazın".

1) Buyurun cenaze namazına (cenaze namazını Jack Nicholson esprisini de yapayım şurda)
2) Sıtkı sıyrılmak
3) Oğlan gitti sefere, gitti geldi aynı hergele
4) Sarımsağı gelin etmişler kırk gün kokusu çıkmamış
5) Kelin yanında kabak anılmaz

4 yorum:

  1. Anneannemi tanısanız kesinlikle çok gülerdiniz ve bana bu sorunun cevabı için şahane bir fikir verdiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüklerimizin yerel tabirlerine bayılıyorum :) Merak ettim.

      Sil
  2. Jack Nicholson esprisi yapmasa iyi Zihin aslında :P

    ahhahha şaka ya, ben baya gülüyorum o iğrenç esprilere :) (ne yazık ki :/)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha :D Ben de. Aslında biraz argo tabirlere de çok gülerim fakat aile çay bahçesi kıvamına getirdiğim bloguma yazamadm :p

      Sil