60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

20 Nisan 2016 Çarşamba

Meydan Okuma (9.Gün)


Yoğun günlerle birlikte, meydan okumada zigzaglar yapmaya başladım. Maalesef dünkü güzel soru da arada kaynadı. Bende de ne komik anılar vardı oysa. Evet, gelelim dokuzuncu sorumuza; "hangi konuda iyi olmak isterdiniz ?" Tüm sorular için buraya.

Soru mu yani şimdi bu; tabii ki şarkı söyleyebileceğim güzel bir ses isterdim. Yine söylerim. Karaoke olsun, evde olsun. Fakat sesim kötü yani; biliyorum. Şarkı söylemeye müsait bir sesim olsa her şey farklı olabilirdi. Bu dünyada en çok zevk aldığım şey olan müzik üzerine bir kariyer inşa eder, mutlu bir hayat sürebilirdim. Şuanda da mutluyum yani; ama hayatımı müziğe göre yön vermem başka hissettirebilirdi. Peki ne söylerdim; herhalde rock, folk rock ve biraz da psychedelic rock esintili bir şeyler. Bu yıllarda şu müzik tutmazdı gerçi. Sokaklarda aç kalırdım; ama müzikle yaşardım en azından. Sevdiğim şarkıcılardan parçalar okurdum mutlaka konserlerimde. Elvis Presley, Bob Dylan, Serge Gainsbourg, Morrissey,.. hepsinden okurdum. Şarkımız gelsin o zaman.


10 yorum:

  1. Ünlü bir şarkıcı olunca bizi tanımazdın gibime geliyor. :P

    YanıtlaSil
  2. Kaç setlistimiz yalan oldu bu hevesle :(

    YanıtlaSil
  3. Dayanamadım ve ben de çelıncing.

    YanıtlaSil
  4. sene olmuş 2016 hala yetenek yüklenemiyor... ben oynamıyom!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha yüklenme deyince aklıma gora'daki yetenek yüklenmesi geldi :D Ben de oynamıyorum artık.

      Sil
  5. Bir ortam da şarkı söylenecekse direk gözler bana gelir aa mariposa söylesin moduna girilir hani övünmek gibi olmasın sesim iyidir ama bu güzelim ülkemizde müzik kariyeri için dayın olması gerektiği gerçeğini ne yazık ki değiştirmiyor :)
    Yani diyeceğim o ki günümüz popçularının şarkı söylediği bir yerde ne kadar kötü olursa olsun sen de şarkı söyleyebilirsin ses güzelliği çirkinliği değişkendir bu biraz cesaret işi aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok alanda dayı gerekiyor, kabul, fakat müzik konusunda işler daha bağımsız; çünkü eskisi gibi tek radyo tek televizyon olayı yok. İnternetten meşhur olan ve albüm çıkartan bir sürü şarkıcı, grup var :) Mariposa indie band kurabilirsin :D

      Sil