60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

18 Nisan 2016 Pazartesi

Meydan Okuma (7.Gün)

Yedinci gün. Günün sorusu ise, "yataktayken ne giyersiniz?" Tüm sorular için buraya

Oooo ooo yataklı soru. Daha öncesinde sadece müzikten ve filmlerden bahsetmeme rağmen blogumda ne kadar "ilginç kelimler" arandığını sizlerle paylaşmıştım (buradan okuyabilirsiniz). Şimdi "yatak"lı soruyu cevaplıyoruz. Gene neler aranacak blogumda merak ediyorum.

Huyum kurusun rahatına düşkün bir insanım. Eve girdiğim an pijamaları geçiririm üzerime. Yatağa da mutfağa da öyle girerim. Kırmızı, mavi ve beyaz tonlarını genelde seçiyorum. Fransız bayrağı gibi dolanıyorum. Baskılı pijamaları da severim. En sevdiğim pijamam ise resimdeki. Doctor Who sevmeyen yoktur herhalde ? Kapıyı bununla açınca üzerimdeki "exterminate!" (yok et!) yazısını gören kaçıyor. Böylece sevimsiz komşulardan da ilelebet kurtulmuş oluyoruz.


Kışın üzerime takviye bir şeyler daha giyerim tabii. Yazları ise tek bir t-shirt yeter herhalde. Dışarıda giymediğim eski veya bıktığım t-shirtleri yazın evde dolanırken giyerim. Çoğunlukla da baskılı t-shirtler oluyor bunlar. Simpsons'taki barmen Moe, benle özdeşleşmiş durumda (şuan bile üzerimde kendisi). Yine Spongebob kreasyonlarım var. Erkekler kaç yaşına gelirse gelsin çocuk kalmaya devam eder derler. İtirazımız yok. Baskılı t-shirtlerden vazgeçmeyiz.

Geçtiğimiz gün Hürriyet'te bir haber okumuştum (haber burada). Çıplak uyumanın faydaları varmış. Uykusuzluğa yararı varmış, kilo verdiriyormuş falan. Tamam, yazın havalar belli bir dereceyi geçince bu t-shirtleri de giymediğimiz zamanlar oluyor fakat kışın çıplak yatmayı deneyin bir.. Ankara ayazı şöyle alttan alta vuruverir alimallah. Sabaha tek parça kalkarsınız. Eyy bilimadamları, Ankara'da çıplak uyumayı deneyin.

O zaman iyi haftalar olsun tüm komşularımıza, ziyaretçilerimize. İlk şarkımız da gelsin.


12 yorum:

  1. Sağ ol, bütün gün exterminate exterminate diye dolaşacagım sayende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyberman'lisini bulsam onu da alıp komşulara delete delete deleeeeete yapmak istiyorum böyle.

      Sil
  2. Bilimadamlarına seslenmek istiyorum, ben yazın bile ince bir yorganla ve iri bir köpekle uyuyorum Ankara'da.
    Barmen Moe <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gündür "aa havalar süper" deyip ince vaziyette dolandım. Şimdi de ziyadesiyle sürünüyorum. Tek çare evdeki kediye sarılmak dediğin gibi :) Fakat uyurken yanıma almıyorum ezilmesin diye :D Zihin abisi derin uyur.. :/

      Sil
  3. Oo baskılı tişörtler, hem de mesajlısından. En sevdiğim. Erkek reyonunun en güzel yanı bu tişörtler. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Zaten baskılı tişörtler de olmasa alışveriş yapasımız yok :D Hiç sevmem alışveriş yapmayı.

      Sil
    2. Kıyafet alışverişini ben de sevmem. Ama gel kitap alışverişi yapacağız deseler koşa koşa giderim. Bir de bibloydu kupaydı gibi dekor aksesuar alışverişini severim. :))

      Sil
    3. Şu yazdığını okumam bile yakın zamanda kitap alma dürtülerimi harekete geçirmeye yetti :D Kitap ve müzik deyince büyüleniyorum @_@ Biblo ben de severim. Sıkıldıkça odamı değiştiriyorum. Diğer odalar kedinin :D

      Sil
  4. sahi o dansçılar nasıl eğiliyor? ahhaha nası bir arama şeklidir o ya!:))

    bence hepimiz çocuk kalmalıyız. şöyle bir bakıyorum... bir kısım kalmışız, evet! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma valla. Bu aralar normal kelimeler aranıyor neyse :p

      Sil
  5. Bu soru senin yandığının resmidir zihin :D Artık nasıl aramalar gelir bilemiyorum
    Cyndi ablamız pazartesiye gerçekten çok yakışıyor insana durduğu yerde enerji veriyor :)

    YanıtlaSil