60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

14 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma (3.Gün)


Şaka bir yana nur topu gibi meydan okumamız oldu ve üçüncü güne şimdiden geldik. Tüm sorular için buradan. Bugünün sorusu da; "cüzdanınızda neler olduğunu bizimle paylaşın."

Hemen bakıyorum.

- Para görüyorum, tomarla değil. Biz sokaklarda karanfil bırakanlardanız, gül değil. Bereket versin.
- Nüfus cüzdanım. Resimde pek haşin bakmışım. üç yıl önce de arkadaşla gireceğimiz yabancı dil sınavı için ofiste bir poz vermiştim ki sormayın gitsin. Piu ! Nedense resimlerde fena bakıyorum.
- Kullanmadığım ehliyetim.
- Günü kurtaran kredi kartları.
- Acil durumda kullanmak için vesikalık fotoğraflar.
- Bir adet mezun kartı.
- Tıkıştırdığım fişler.
- Milyonlarca kartvizit.
- Arkadaş Kitapevi kartım.
- Her ne hikmetse aktarmaları bile paralı olan Ankarakart.
- Kart şeklinde tasarlanmış usb.

Bu kadar. Emekli amcalar gibi bozuk para cüzdanım da var. İçinde -çok şaşırtıcı olacak ama- sadece bozuk paralar var, kuruşlar bile var. Yola çıkacağım zaman paramı önceden hazırlarım. Money money money diyorum ve bu satırları yazarken ABBA dinlediğimi belirtip şarkıyı koyarak peşisıra kaçıyorum. Sabah çok erken kalkmalıyım ve halen ayaktayım. Kitap okuyasım var. Fakat zamanı değil. Yatağı odamda bulsam ne ala. Hadi Zihin, yat artık. Herkese iyi geceler olsun.


10 yorum:

  1. Ahahaha :) paraları otobüs kartları kim önceden hazırlamaz ki ben de sendenim
    Kart şeklinde usb nasıl oluyor ilk defa duydum merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle kendisi,

      http://www.kartusb.com/upload/resimler/12bfa17e9d.JPG

      Normalde usbleri kaybetme konusunda doktora yaptım diyebilirim. O yüzden çare olarak cüzdana sokulabilen bu kart usblerden aldım. :D

      Sil
  2. Ben de duraklarda elimde tam para ya da kartla bekliyorum hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sevmediğim şeydir "aa bir dakika muavin kardeş para bakıyorum" demek; çünkü genelde ya otobüs ani fren yapar ve ben uçar ölürüm korkusu ya da muavinin "hadisene kardeşim" bakışları beni yeterince gerer :D

      Sil
  3. Nüfus cüzdanlarındaki fotoğraflardan kimse memnun değil sanırım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilemek lazım aslında. Tek memnun olduğum fotoğrafım pasaporttaki. Mezun kartlarımda da resimlerim korkunç. Bir de uzun saç uzun zamandır kullanmıyorum. Hep böyle uzun uzun kalmış resimlerde. Polis çevirse bu benim memur bey desem kimseler inanmaz :(

      Sil
    2. O zaman herhangi bir ösym sınavına girmiş olsan yandın sen. :)

      Sil
    3. Allah'tan sınavlara işim düşmüyor uzun yıllardır. Yoksa dediğin gibi, kapıdan çevirebilirler Zihin'i :D

      Sil
  4. konu yine müziğe gelmiş ama çok haklı buluyorum.
    bir de artık bir sonraki günün şarkısını merak eder oldum. özellikle yarını kendim için zorlu gördüğümden en çok onu merak ediyor olabilirim.
    (acaba yazı gece gelebilecek miydi) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dın dın dın :) Ben de yazımı önceden hazırladım aslında, gece yayınlayacaktım fakat uyuyakalmışım çıkmadan yayınladım :D Çaktırmayın :p Konu hep müziğe geliyor, bugün de geldi yine :)

      Sil