60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

30 Nisan 2016 Cumartesi

Meydan Okuma (19.Gün)

Courtesy of Popmarket

Huaydaaaa. "En son aldığını kıyafet hangisiydi ?"

Şimdi dürüst olmamız bekleniyorsa en son aldığım nur topu gibi Manchester United boxerlarıydı (The Red Devils!); ama herhalde onu giyip poz verecek halim yok. Ondan önce ne almıştım diye düşünüyorum.. Pek muhterem dostumdan yılbaşı hediyesi olarak H&M eldiveni gelmişti (parmakları telefon kullanmama izin veren cinsten); ama ben almadığım için o sayılmıyordur. Biraz daha zorluyorum, evet, geçen yaz en son kendime bir şeyler almışım. Konser sezonu için yeni bir üniforma düşünüyordum. Sonra farkettim ki benim gibi büyük bir Ramones hayranının bir gün olsun Ramones t-shirtü olmamış. Ergenlikte bile ! Gittim kendime şu görseldeki baskının aynısını aldım. Sabah akşam giyiyorum kendisini. Deliye her gün konser. İyi haftasonları olsun :)


10 yorum:

  1. meydan okumaya hile karışmış gonşular! :P

    neyse edebimle yukardaki şarkıyı ilk kez(!) dinleyip gideyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affeyleyin Saçaklıaaanım :(

      Sil
    2. mihihihih :D birazdan ben de yapıcam bir hileler hurdalar...

      Sil
  2. Deliye her gün konser , çok iyi ! :D
    Şu soruları dolanma işlerini çok iyi yapıyorsun zihin siyasette alanında seni güzel bir gelecek bekliyor hani demedi deme :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün kendime bir iyilik yaptım Hayko'ya gittim :) Çok beğendim sahnesini, şiddetle tavsiye ederim. Konsere gitmediğim her gün de bana konser gibi zaten :D

      Ahahaha diyorum ZAP'layın gitsin!

      Sil
  3. Oo güzel tişört. :)) Çok sevince insanın üstünden çıkarası gelmiyor di mi? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihih :) Valla hiç sorma, bayramlık gibi oldu. Kıyamıyorum çıkarmaya. Yıkarken falan daha bir özen gösteriyorum ^_^

      Sil
  4. Seni okduukça değişiyor bildiklerimin sayısı :)
    Eldiven iyimiş aslında böyle paylaşabiliyo muyduk acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))
      Resmini çekmeyi düşündüm fakat hediye diye vazgeçtim sonra :D

      Sil