60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

28 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma (17.Gün)

Courtesy of http://www.tauruszodiacsign.net/

Günler geçiyor.. 17. sorumuz; "burcunuz hangisi ve özellikleri sizinle uyuşuyor mu?"

Eğer siz de benim gibi Mayıs ayının hemen başında doğmuşsanız, -güneşin burç konumundan dolayı- boğa karakteristiğini zirvede yaşıyormuşsunuz. Möööö.. pardon ! Normalde astroloji işlerine inanmam. Hele ki geleceği tahmin etmekmiş, gün yorumlarıymış hiç işim olmaz. Fakat burçların karakteristik özelliklerine inanıyorum sanırım. Hem benim hem de çevremdeki insanların birçok özelliği uyuşuyor. Bakalım şimdi boğa erkeği nasıl biriymiş hep beraber görelim. Gelsin liste..

- Güzelliğe, sanata, rahata ve lükse düşkündür.
- Dinginlik arar ve müthiş bir kararlılık duygusu vardır.
- Yeniliklerden ve değişimlerden hoşlanmaz.
- İnatçıdır ve düşüncesinden kendisi istemediği sürece asla vazgeçmez.
- Sakin yapıda olmasına rağmen öfkelendiğinde tozu dumana katar (fena oluyor).
- Çok konuşmayı sevmez (işte bu tutmuyor, severim konuşmayı).
- Saçları genelde kıvırcık ya da dalgalıdır (benimki de dalgalı !).
- Fiziksel olarak dayanıklıdır, kilo almaya ve boyun ile boğaz sorunları yaşamaya meyillidir.
- Çevresini dokunma, ses ve renkle deneyimler.
- Kendini güvende hissetmek ister.
- Nesneler toplamaya, para ve arkadaş edinmeye bayılır.
- Dostlarına önem verir; güvenilir ve sadıktır.
- Yemeğe düşkündür (yemek sanattır).
- Aşka aşıktır.
- Venüs etkisinde olduğu için aşka, cinselliğe ve erotizme düşkündür (töbe yarabbim..)
- Narsisttir.
- Kin tutmaz.
- İkili ilişkilerde paylaşıma dikkat eder ve uzun ilişkiler hedefler.
- Romantik sürprizleden hoşlanır.
- Doğaya düşkündür.
- Evde vakit geçirmeyi tercih eder.
- Rahat ve spor kıyafetler giymekten hoşlanır.

Baya ben ya ? Neredeyse hepsi var yani. Toprak grubu, Venüs'ün etkisindeki Zihin karşınızda !


Pek tabii Boğa Burcu Gen Tr'ye göre karanlık yönümüz de varmış:
"Maddiyat eğilimli boğanın karanlık yönü: erotik karmaşa, melankoli, zevksizlik, kayıtsızlık ve hafiflik" (bana zevksiz diyorlar yetişin..)

Ünlü Boğalar Kimler?
William Shakespeare, Salvador Dali, Jack Nicholson, Cate Blanchett, Al Pacino, Cher, Uma Thurman, Jessica Alba, Michelle Pfeiffer, James McAvoy, Megan Fox, Penélope Cruz, Bono, Stevie Wonder, Janet Jackson, Daniel Day Lewis, James Brown, Billy Joel, Adele, David Beckham, George Clooney, Wes Anderson, David Bryne, Brian Eno, Ella Fitzgerald, Sigmund Freud, Audrey Hepburn, Immanuel Kant, Harvey Keitel, Ömer Hayyam, Harper Lee, Vladimir Lenin, Niccolo Machiavelli, Karl Marx, Joan Miro, Eva Peron, Iggy Pop, Grace Jones, Albrecht Durer, Bettie Page, Maximilien Robespierre, Barbra Streisand, Pete Townshend, Duke Ellington, Malcolm X,..

The Astrology Place Membership sitesinde göre boğanın şarkılarından biri buymuş (inanılır gibi değil ya baya Kylie'den Slow diyor, sonunda blogu kapattıracaksınız o_O):



Kaynaklar:
(1) http://theastrologyplacemembership.com/2010/11/songs-of-the-zodiac-taurus/
(2) http://www.burclar.com.tr/boga-burcu/erkegi.html
(3) http://www.bogaburcu.net/boga-burcu-erkegi.html
(4) http://www.bogaburcu.org/boga-burcu-ozellikleri.html
(5) https://www.cafeastrology.com/articles/taurusmanlove.html
(6) https://www.bogaburcu.gen.tr/boga-burcu-erkegi.htm 
(7) http://theastrologyplacemembership.com/2010/11/songs-of-the-zodiac-taurus/

20 yorum:

  1. "Nesneler toplamaya..." bunu Ryuk yazmış! :))

    Peki hangi gün iyi ki doğdun mesajlarıyla gelelim sana, bütün biloklarda Slow paylaşalım şerefine? nihohahaha :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ryuk.. kim :D

      Hihi pek yakında :p 3 Mayıs. Challenge'ta da güzel ve anlamlı bir soruya denk geliyor :)

      Sil
    2. ay kazık sorular bitmemiiiiş...

      https://www.instagram.com/uzumvedigerseyler/

      Sil
  2. Şimdiden mutlu yıllar o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Bütün iyi özellikler de bir burca mı toplanmış ne olmuş ya :D Burçlara ben de inanmıyorum ama nedense bir şekilde denk gelip insanı ikna edici yanları oluyor mesela benim En yakın iki arkadaşım da boğa , severim boğaları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de burcumu seviyorum :) İnat ve kendini beğenmişlik de var ama :D İşin nazarlığı olsun diyelim. Aaaa ne güzel :) Benim çevremdeki tek boğa kuzenim.

      Sil
  4. Toprak burçları raks! \m/

    YanıtlaSil
  5. Venüs GIF'ini görünce yerlerde yuvarlandığım doğrudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "İşte benim Afrodit, mavilerin mdna'iyim, janetlar da istedi, heveslenme canım" :D

      Sil
  6. Etrafımda çok fazla Boğa burcu var. Ve geneliyle anlaşıyoruz, iyidir Boğa burcu insanı. :) Bu burçtaki en önemli şahsiyet abim mesela. Çocukken pek geçinemezdik ama şimdilerde ikimiz de az konuştuğumuz için olsa gerek (gerçi o hep az konuşurdu) anlaşmazlık ortadan kalktı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğalar diğerlerini itiyor galiba benim çevremde boğa yok :D Herkesin boğaları sevdiğine mutluyum :)

      Sil
  7. Burcumun şarkıları arasında Starsailor'dan Alcoholic'i görünce gözlerimi devirip kaçtım :D Listedeki 13 şarkıdan bir tanesini bile sevmiyorum :/
    Esas şunu gördün mü demeye gelmiştim:
    https://youtu.be/UcDHXoQmxu0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha :)

      Görmez olur muyum Fermina, müthiş bişi ^^ Elton abi de morları çekmiş, sahnede bir şarkısını Prince'e ithaf etmiş :D

      Sil
  8. Boğa burcundan çok yakın olduğum ve çok sevdiğim bir arkadaşım var, böyle bir inatçılık hayatımda görmedim. Zaten bu burca dair en ön plandaki özellik bu sanırım :) Bence bu burcun insanları genel olarak iyi oluyor, anlaşıyoruz. Zaten toprak grubundanım ben de.

    Bir süre önce bloguna arama motorundan ulaşılan anahtar kelimeleri yayınlamıştın, demek burcundan kaynaklanıyormuş baksana :D Senden veya blogundan değil yani :D

    Bu arada Boğa burcu yakın arkadaşımın en sevdiği şarkı Gaga'dan Venus :) Güzel tesadüfmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena bir inat durumları var maalesef :) Aaa takipçilerimi bir çoğu toprak. Ne güzel :)

      Ahahahahahahahahahaha :D Süper bir tespit. Olabilir valla, anlam veremediğim aramalar yapılıyor çünkü.

      Venus şarkısını severim ben de :)

      Sil