60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

26 Nisan 2016 Salı

Meydan Okuma (15.Gün)


Bugünkü mevzu; "sevdiğiniz bir mevsim var mı ? Varsa, hangisi ve neden ?" 

Cevap veriyorum; kış. Winter is coming (Game of Thrones da başladı çok şükür). Sıcak havalara hiç gelemem. Bir de nem varsa, oradan can havliyle kaçarım. Güya bahar çocuğuyum ama soğuk havalar daha çok yarıyor bana. Kapını açtığında suratına buz gibi hava yiyeceksin ki sabahları uyanabilesin, çalışabilesin. Sıcak havalar miskinlik getirir. Bir de herkese ter. Otobüse binersin, ciğerlerin söner. Kapalı bir yere girersin, nefesin kesilir. Kışın öyle mi peki ? Hiç değil. Gene insanların ter kokusundan tamamen uzaklaşamazsın ama daha az maruz kalırsın. Falan filan işte. Bir haftadır her şeyi Prince'e bağlıyorum, çevremdekileri de usandırdım sanırım ama şarkısında dediği gibi bazen Nisan ayında da kar yağsa, "havamızı bulsak". Melisandre'ler yaşlanmasa.

STANNIS... 

16 yorum:

  1. daha bugün Almanya'daki bir arkadaşımın kar yağışlı paylaşımını sosyal medyada hayretle izlemem... ve senin dileğin... Angara'ya getiremiyoruz ama artık havanı bulabileceğin bir yer biliyoruz en azından. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Angara'da üç mevsim mutlu oluyordur en azından. Kış, kış, kış, çöl yazı diye sıralandığı için artık mevsimler.

      Sil
    2. İzlanda'ya göç etmek istiyorum. Düşünsene her yer yeşil tepeler ve kar. Ohh :) Ponylerimiz de var :D

      Sil
    3. @Fermina

      Gıybet vaaar, yettim :p Bitki örtüsü beton olan Angara'da mutlu muyum, eh evet, fakat kar yok, o yüzden kuru soğuğun da esprisi kalmıyor :(((( Son dinozoru dikmeyecektik Fermina :D

      Sil
    4. Koleksiyonumdan şunu takdim edeyim hemen:
      http://img.hurriyet.com.tr/_np/9974/29069974.jpg

      Sil
  2. Öyleyse sen İstanbul'da yaşayamazsın nem yüzünden. Buranın kışı bile nemli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek muhterem İstanbul Hanım'ın güzelliği saolsun tüm nemi sıcağı unutturuyor bana :) Nüfusu daha kontrollü olsa, dünyanın en güzel şehri olacak da işte.. :/

      Sil
  3. Aynen, aynı benzer videoyu ben de gördüm, Münih'te kar yağdı dün, AY BEN SHOCK! Ne kışı ya, hiç bok donması insanı değilim :/

    YanıtlaSil
  4. Mütamadiyen üşüyen bir bünyeye sahip olduğumdan benim için kışlar zor geçiyor ama yaz konusunda da çok haklısın miskinlikten öte değil :)
    Bugünlerde de şapka ve şemsiyeye aynı anda taşımak gerekiyor ama olsun ne kış kadar soğuk ne yaz kadar sıcak güzel havalar kısacası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın çalışmakta zorlanıyorum. Neden bilmiyorum siesta yapasım geliyor :D İçimdeki Güney Amerikalı çıkıyor.

      Dün çılgın bir yağmura denk geldim Ankara'mda. Sağlam ıslandım :D

      Sil
  5. Karlı kış günleri burada sadece birkaç gün sürse de, her türlü soğukta adeta donma tehlikesi geçirsem de ben de çok seviyorum kış mevsimini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuktan benim de ellerim fena etkileniyor. Ama naparsın soğuk candır :D

      Sil
  6. Doğduğumuz mevsimlerle sevdiğimiz mevsimler arasında demekki hiç bir ilişki yok. Ben kış çocuğuyum ama kışı hiç sevmem. Bana da bahar olacak kuşlar cıvıldaşacak, ağaçlar çiçek açacak onunla birlikte ruhumuz da tazelenecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de. Kuşların uçuşunu, çiçeklerin renklenmesini ben de çok seviyorum, insana olumlu duygular aşılıyor hepsi; fakat polen ve güneşe karşı biraz hassasım. O yüzden baharı sev(e)miyorum. Polenler döküldü mü benim gözler kızarır, yaşarır, burnumun direği sızlar maalesef.

      Sil