60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Nisan 2016 Cuma

Meydan Okuma (11.Gün)


Giderek iş mülakatına döndü bu sorular. Başlangıç için on bin istiyorum efendim. Take it or leave it der, günün sorusuna bakarım; "zayıf yönleriniz nelerdir sizce ?" Allaaah, dolu !

Bir kere hemen moralim bozulur kötü olaylar karşısında. Neden bilmiyorum hemen bozulurum ve kolay kolay da toparlayamam. Dıştan belli etmem yine ama içten içe yürür o.

Her boğa erkeği gibi ben de bir nebze sabırlıyımdır ama o eşikten sonrası fırtınaya döner. Kontrol altına da alınmaz boğa öfkesi. Sevmediğim huylarımdan yalnızca biri.


Sabırlı olduğum da söylenemez, şöyle ki, neşeli anımda da mutsuz anımda da sabırlı duramam. Mesela güzel bir haber alacaksam hemen almak isterim. Kötü bir haber için de aynı. Her şey hemencecik oluversin. Zihin bekleyemiyor. Üniversitede bazen sınavları ertelemek isterdi arkadaşlar hemen karşı çıkardım. Yanlış anlaşılmasın, zehir gibi olduğumdan değil; sadece hemen olup bitsin onu isterdim. Pek tabii birçok kere arkadaşlarla da karşı karşıya gelmişimdir bu sebeple.


Dolu dolu utangaç biriyim. Kolay söyleyemem. Hemen kızarırım.


Ne sorunlusun be Zihin diyenler için geliyor bu madde de, fazlasıyla soğuk görünüme sahibim. Dışarıdan beni tanımayan herkes ne soğuk ve ne kibirli biri olduğumu zannediyordur kim bilir. Evet, kolay indirmem gardımı; ama beni tanırsanız, anlaşırsak hoşsohbet bir insanımdır. Bol konuşur, bol dinlerim. Sadece o kaynaşma aşaması zaman alıyor.

6 yorum:

  1. Burç konusunda toprak grubu olmamızdan mütevellit sanırım :P zayıf yönlerimiz ortakmış. Ben de bunların haricinde daha bir sürü şey var ama ben paylaşmayacağım. Kimse bilmesin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak burcu mu yoksa ? :) İlla ki unuttuğum zayıf yönlerim vardır ama beni en çok rahatsız edenleri bunlar sanırım. Tabii bilmesini istemediklerimiz de vardır arada :p

      Sil
    2. Evet Başak. Nasıl bildin? :D Zayıf yönlerini bilinmesi bazen tehdit oluşturabiliyor. O yüzden ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi. :))

      Sil
    3. Rastgele tahmindi :p Olsun ya, zayıf yönlerimi de bilsinler napalım. Tehdit edecek bir şeyler bulur gene insanoğlu :/

      Sil
  2. "Benim de zayıf yönlerim bunlar yahu." dedikten sonra yorumları gördüm :) Ben de Başak burcu olduğum içinmiş meğersem.

    Söylemeden geçemeyeceğim, ilk gifteki bebek ne kadar sevimli öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha takipçilerimin hepsi başak mı yoksa nedir :) Hiç de bilmiyorum öbür burçların karakterlerini.

      Dimi :))

      Sil