60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

27 Mart 2016 Pazar

Spotify Denememle İyi Pazarlar


 "Bizi kimse kurtaramaz; kendimizden başka. Kendimiz o yolu yürümeliyiz" - Buda

Günaydın.

Aslında yataktan çıkalı birkaç saat oldu fakat Spotify işlerine yeni ısındığımdan dolayı bazı teknik sorunları halletmem bu saati buldu. Neyse. Daha öncesinde deneme amaçlı iki liste daha hazırlamıştım fakat ilk defa bir listeyi burada paylaşıyorum. Heyecan var. Listem beğenilir mi bilinmez ama ilk listem olduğu için mazur görün. Madem günlerden pazar, hafif bir şeyler seçeyim dedim. Bilindiği gibi minimal müziğe karşı müthiş bir sempatim var. Daha öncesinde Kronos Quartet ve Philip Glass sevgimden bahsetmiştim. İlk listemi de sevdiğim minimalist sanatçılara ayırdım bu nedenle. Gönül isterdi daha uzun bir liste hazırlayayım fakat ne kadarı dinlenir veya minimal müzik takipçilerimin hoşuna gider mi (çevremde önerdiğim hiçbir arkadaşıma sevdiremedim..) emin olamadığım için tadımlık beş şarkılık mini bir liste yayınlıyorum. Herkese iyi pazarlar. Beni Spotify konusunda cesaretlendiren Mariposa, Afede ve 10 Songs'a da ayrıca teşekkür ederim. Saolun.


14 yorum:

  1. Spotify kardeşliği huha!

    YanıtlaSil
  2. Nedense bende açılmadı.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spotify hesabınızla giriş yaptıktan sonra dinleyebiliyorsunuz.

      Sil
  3. Mutfaga bile ses sistemi kurduk Spotify yüzünden :) Çok fena bagımlılık yapıyor. Hele bir de playlist hazırlama tutkunuysan, bittin, offline olamıyor insan. Geçmiş olsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha. Maalesef öyle bir liste tutkum vardır.

      Sil
  4. Özellikle hafta sonları hatta pazar sabahları hafif şarkılar dinlemek istiyor insan .. Für Alina çok hoşuma gitti :) Listelerin devamını bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ? :) Sakin bir pazar geçirmek herkese lazım. Bayadır planım vardı, pazar günleri listeler hazırlayıp paylaşmak; Spotify'la mümkünleşti :) Her pazar belki usandırabilir dinleyenleri ama 2-3 haftada bir yeni listeler gelecek.

      Sil
    2. Bıkmayız bıkmayız hatta her hafta bile olabilir :P
      Bu arada kullandığın görseli de beğendim söylemeden geçmeyeyim :)

      Sil
    3. Aaa teşekkür ederim :) Listedeki Für Aline görselinde Zen bahçesi var diye uyumlu olsun istedim; Zen çemberi "Enso" görselini kullandım yazıda.

      Sil
  5. Bilgisayarıma format atıldı, her şey sil baştan. Spotify indirince hemen bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne fena durum. Geçen sene ben de format atmak zorunda kalmıştım. Ama yeni başlangıçlar iyidir :)

      Sil