60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

28 Şubat 2016 Pazar

Veletlere Bakın Siz Hele !


2016 gecelerinin ilk pop dans marşı, eski toprak, Pet Shop Boys'tan geldi. Nisan ayının ilk günü satışa çıkacak olan onüçüncü stüdyo albümleri Super'dan yayınlanan ikinci şarkı The Pop Kids (Pop Veletleri) daha ilk dinleyişte kalbimi çaldı ve albümü dört gözle beklemeye koyuldum.

"O günleri hatırlıyor musun, 90'ların başını?
..Nereye gitsek, ne yapsak, şarkıları bilirdik
Herkes bize Pop Veletleri derdi; çünkü pop hitlerini severdik
..Gençtik ama hayaliydik; çok sofistikeydik
Tanıdığımız herkese rock'ın abartılmış olduğunu söylerdik

Geç saatlere kadar dışardaydık; haftada beş gün ve çok şık hissederdik
..Hatırlar mısın o günleri?

Islak bir Çarşamba akşamıydı; kimse dışarıda olmayacak diye endişelenmiştik
Sonra köşeyi döndüğümüzde; sokağın aşağısında çoktan kuyruk olmuştu
Doğruca içeri dalmıştık ve şöyle demiştin; 
'Ah, burayı seviyorum! Ah, bayılıyorum!
Ah, eve asla geri dönmeyeceğim! Seni seviyorum!'"


2 yorum:

  1. Çok fazla dinlemesem de seviyorum ben de Pet Shop Boys'u ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ara sıra geliyor böyle PSB krizim dinliyorum :)

      Sil