60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

27 Şubat 2016 Cumartesi

2016 Konser Takvimi


28 Şubat Chris de Burgh (Ülker Sports Arena-İstanbul)
03 Mart Hozier (Volkswagen Arena-İstanbul)
06 Mart Ozric Tentacles (KüçükÇiftlik Park-İstanbul)
06 Mart God Is An Astronaut (KüçükÇiftlik Park-İstanbul)
07 Mart Renaud Garcia - Fons ve Derya Türkan (Ankara Palas Devlet Konukevi-Ankara)
12 Mart Buika (Congresium-Ankara)
13 Mart Buika (CRR Konser Salonu-İstanbul) TÜKENDİ
16 Mart Udo Dirkschneider ve Anvil (garajistanbul-İstanbul)  
17 Mart IAMX (garajistanbul-İstanbul)
23 Mart George Dalaras & Millî Reasürans Oda Orkestrası (Zorlu PSM-İstanbul)
27 Mart Orquesta Buena Vista Social Club (Volkswagen Arena-İstanbul)
29 Mart Orquesta Buena Vista Social Club (MEB Şura Salonu-Ankara) 
14 Nisan Enrico Macias (Zorlu PSM-İstanbul)
21 Nisan Stacey Kent (Zorlu PSM-İstanbul) 
23 Nisan Viktoriya Yermolyeva (Zorlu PSM-İstanbul)
02 Mayıs Steven Wilson (Zorlu PSM-İstanbul)
05 Mayıs Yasemin Levy (Zorlu PSM-İstanbul)
12 Mayıs Riff Cohen (Jolly Joker Ankara-Ankara)  
15 Mayıs Azelia Banks (KüçükÇiftlik Park-İstanbul)
15 Mayıs Joshua Bell (Zorlu PSM-İstanbul)  
15 Mayıs Riff Cohen (KüçükÇiftlik Park-İstanbul)
16 Mayıs Joshua Bell (Congresium-Ankara)
27 Mayıs Tindersticks (Zorlu PSM-İstanbul)
28 Mayıs Beirut (KüçükÇiftlik Park-İstanbul)
08 Haziran PJ Harvey (Zorlu PSM-İstanbul)
11 Haziran Sigur Ros (Zorlu PSM-İstanbul)
28 Haziran M83 (Zorlu PSM-İstanbul)
12 Temmuz Scorpions (?-?)
26 Temmuz Muse (?-?) 
08 Ağustos Sia (?-?)
27 Ağustos Blind Guardian (KüçükÇiftlik Park-İstanbul) 
15 Kasım Kitaro (Congresium-Ankara)
16 Kasım Kitaro (Zorlu PSM-İstanbul)
19 Kasım Max Richter (Zorlu PSM-İstanbul)

8 yorum:

  1. Toplu halde görmek güzel oldu. God Is An Astronaut 6 Mart mıymış, benim aklımda nisan diye kalmıştı :/ Baksam iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özellikle toparladım :) Her ay güncellemeye çalışacağım. Tabii konserler eklendiği sürece.

      Sil
  2. ay muse gelsin lütfen çünkü çok istiyorum ben olur muuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok beklediğim gruplardan biri Muse ama neden haftaiçi :( İnşallah gelirler de biz de gideriz.

      Sil
  3. Azelia Banks bi fan kitlesine sahip mi ki geliyor o_O

    YanıtlaSil
  4. Bu listeye baktıkça bir mutlu oluyorum ya napsam çıktısını falan mı alsam ki gidemeyecek olsam bile gelmeleri beni mutlu ediyor garip :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :) Toplu halde yazdığımda ben de benzer şeyler hissettim. Hepsine gidesim geldi ama gidemeyeceğimi biliyorum :/

      Sil