60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

18 Ocak 2016 Pazartesi

Dizi Meydan Okuması (9.Gün)


"İzlemeyi düşündüğünüz eski/yeni dizi hangisi?"

Kendime verdiğim "artık dizi izlemeyeceksin" sözünü ne kadar tutabilirim bilmiyorum fakat şu dizilerden en azından 1-2 tanesini yakın zamanda izleyeceğimi düşünüyorum. Listem uzun. Geçmişten kendime söz verdiğim Burn Notice, Deadwood, The X-Files, Carnivale ve MadMen var. Borgen de meydan okumada bana önerilen diziler arasından girdi listeme.

6 yorum:

  1. The X-Files gelmiş geçmiş en iyi bilim kurgu dizisi olabilir kanımca, Carnivale de kesinlikle izlenmesi gereken hem konu, hem de anlatım itibari ile çok değişik bir dizi (hatta geçen günün "İptal olmaması gerektiğini düşündüğünüz ama iptal edilen dizi hangisiydi?" sorusunun yanıtı için bu Carnivale'yi düşünmüş ama ismini hatırlayamamıştım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ediyorum The X,Files'ı ama çok bölümü var gözüm yemiyor :) Carnvivale'ı biraz seyretmiş ve çok beğenmiştim fakat tamamlayamadım.

      Sil
  2. Bir çok diziyi gereksiz yere uzatıyorlar fazladan bölümler , bölümler içinde fazladan diyaloglar haliyle bu izleyiciye vakit kaybı olarak geri dönüyor . Ufak bir hesapla dünyanın saatini tek bir şeyle geçiriyor insan . artısı olduğu gibi eksileri de var bu durum eğer bir dizinin artıları daha fazlaysa bence sözün bir kaç seferliğine geri alınabilir :)
    (Tabiki bahsettiğin hiçbir dizi hakkında fikrim yok :/ madmen'i duymuştum ama hakkını yemeyeyim :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ideal süre 35-40 dakika, ideal sezon da 3-4 sezon olmalı bence :)

      Sil
  3. Merhaba zihin, Carnivale 'ı görünce bir şeyler yazmak istedim. Muhteşem bir dizidir, çok pahalı bir yapım olduğu ve reytinglerin de yeterli olmaması sebebiyle iptal edilmiş ama kanal dizinin haklarını kimseye vermiyor. O kadar iyi çekilmiş ki izlerken sahnelerdeki toz kum sanki senin üzerinde etrafındaymış gibi geliyor. (Spoiler vermiyorum)Bence ilk carnivale dan başla izlemeye, neden bu kadar geciktim izlemek için diyeceksin. Değeri bilinmeyen dizilerden. iyi seyirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. İlk üç bölümünü izlemiş ve çok beğenmiştim :) Fakat o dönem araya başka şeyler girdi ve devamını getiremedim. Hep aklımda. Geri döneceğim. Dediğiniz gibi o tozu, fırtınaları yaşıyormuş gibi oluyorsunuz. Beni en çok cezbedense hayal ile gerçeğin birbirine girmesi. Rahipin yaşadıkları.. Keşke devamını çekselerdi yazık ettiler diziye.

      Sil