60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

30 Ocak 2016 Cumartesi

Dizi Meydan Okuması (21.Gün)

"Kirli zevkiniz olarak gördüğünüz dizi hangisi?"


Masters of Horror, American Horror Story ve Nip/Tuck gibi dizilerden sonra benim kirli zevkim en çok Sponge Bob Squarepants olabilirdi zaten. Hiç yaşımdan başımdan utanmam, Sünger Bob'u zekvle seyrederim. Tabii uzun süredir hiç izlemedim (Cnbc-e gitti malum). Fakat şuan ekranlarda verilse yine seyrederim hiç şüphem yok. Çünkü Sünger Efendi'nin şapşal hallerine aşığım. Hakkında bir çok olumsuz şey söylense de benim en sevdiğim çizgi dizilerden biri. Sünger Bob'u çok seviyorum fakat asık suratlı komşu Squidward, kedi gibi davranan salyangoz Gary, pinti Bay Yengeç ve tabii Patrick'i de anmadan geçemem. Hepsi diziye ayrı renkler katıyorlar bence.

Dizinin açılış jeneriğinde çalan şarkıyı da ara sıra canım sıkıldıkça mırıldanırım (dışarıdan nasıl göründüğümle ilgilenmiyorum); "who lives in a pineapple under the sea? spongebob squarepants. absorbent and yellow and porous is he spongebob squarepants!"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder