60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

29 Ocak 2016 Cuma

Dizi Meydan Okuması (20.Gün)

Son düzlüğe girdik, yeni başlayacaklar tıklasın.

"En sevdiğiniz bilimkurgu/gizem/macera dizisi hangisi ?"

Photo Courtesy of Workprint

Tüm sezonlarını izlemedim fakat David Tennant'lı sezonları beğenerek takip ederdim. 50.yıl bölümünü de seyrettim. Bu kadarcık takip bile Doctor'ı sevmeme yetti. Doctor Who, ekranların en uzun soluklu bilimkurgu dizilerinden biri ve bana sorarsanız oldukça keyifli bir yapım. Her ne kadar Tennant'ı özlesek de yeni gelen abilerin de kendilerine has duruşları var.

Son günlerde canımı sıkan insanların sayısı çoğaldı ve hele bir tanesi var ki evlere şenlik; buraya yazsam hepiniz gülersiniz adamın haline. Neyse, ben kendisini Dalek'lere teslim edeyim.

"Allons-y"

2 yorum:

  1. cnbc e tls olmadan önce arada denk gelirsem izliyordum ( cnbc-e nin de tls olmasına çok sevindim çünkü ismini yazmak en az nietzsche yazmak kadar zor geliyordu :D) genel olarak pek hakim değilim diziye Ama david tennat ben de çok seviyordum e hatta bütün sezonlarında o var sanıyordum şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf hiç sorma Mariposa, Cnbc-e gitti e2 de yakında gidiyormuş. Ne güzel diziler seyrettim o kanallarda. Yeni TLC'yi hiç sevmedim. Henüz bir diziye rastlamadım kanalda. Realite programları var. Tennant sanırım üçn sezon oynadı daha sonra "rejenere oldu" doktor ve yeni oyuncu geldi. Şimdi bir yenisi oynuyor; doktor habire beden değiştiriyor :)

      Sil