60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

27 Ocak 2016 Çarşamba

Dizi Meydan Okuması (18.Gün)

Bugüne denk gelen soruya bakın, kaderin cilvesi. Etkinliğe katılmak isteyenler tıklasın.

En sevdiğiniz komedi dizi hangisi? 

Lucille Bluth'un şu kadarcık görüntüsü bile yetiyor beni mutlu etmeye. Komik demenin yetersiz kalacağı öldürücü bir diziydi zamanın efsane yapımı Arrested Development. Zengin bir ailenin "düşüş"ünü anlatan ve bu süreçte yaşadıkları garip olaylara değinen bu dizi tüm zamanların en komik "şey"i olabilir. Bu kadar güldüren bir sinema filmi bile hatırlamıyorum. Burnu havada anne Lucille, korkunç histerik oğlu Buster, aileyi toplamaya çabalayan Michael, sosyete güzeli Lindsay, üçkağıtcının kralı Gob ve kelimelerin yetersiz kalacağı evin damadı Tobias. Vertigo rahatsızlığı olan sürekli bayılıp duran komşuları Lucille'den bahsetmedim bile. Eğer herhangi bir kalp rahatsızlığınız yoksa, gülerken bir sağlık problemi yaşamayacaksanız o zaman Arrested Development size göre bir dizi. Sevdiğim birkaç görüntü paylaşacağım.

Son günlerde yapmak istediğim.




8 yorum:

  1. Son video güldürmeyi başardı :) Mutlaka izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflixe gelmeden önceki sezonlar harika :)))

      Sil
  2. Sessiz sessiz okuyorum cevaplarını, ben yapsam sadece 1-2 soruya cevabım farklı olurdu. The Wire ve Sons of Anarchy'i seyretmedim ama bu Arrested Development cevabından sonra gönül rahatlığıyla seyredeceğim o iki diziyi de :) Bayağı andırıyor birbirini favori dizi listelerimiz.
    Herkesin içinde biraz Lucille var :)
    https://www.youtube.com/watch?v=gpsUCEl9zpE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Wire'a bayılacağını düşünüyorum. Başlarda sıkılıyor insan fakat ilk sezon bittikten sonra çorap söküğü gibi devamı geliyor :) SoA zaten ekranların en keyifli dizisiydi. Motor tutkunu herkesin izlemesi gerek bence.

      Ahahahahaha :D Bu sahneyi de eklemek istiyordum fakat aratamadım. Gerçekten hepimizinde Lucille'den birer parça var. Şuan ben de "tostun yanına" bir şeyler istiyorum. Keyif bırakmadılar..

      Sil
  3. Birkaç bölüm izlemiştik eşimle. Ama beni etkilememiş o kadar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım komedi, dram ve diğer türlerden daha fazla seçilen bir tür. Herkesin kendine göre bir komedi anlayışı var buna inanıyorum :) Mesela Cem Yılmaz'a da ben gülemiyorum. Bilmiyorum seviyor musunuz kendisini ? :)

      Sil
  4. Türkiye'de de en akıllısı Cem Yılmaz. Elimizdekiler bunlar:) Tekrara düşmediği zaman seviyorum. Bence o adam farklı filmler de çekmek istiyor ama millet her filmine deli gibi gülme düşüncesiyle gidiyor. Dramatik yönü ağırlıktaysa şikayet ediyorlar. Ben Her Şey Çok Güzel Olacak, Hokkabaz gibi filmlerini daha çok seviyorum mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki filmini de izlemedim desem. Fakat Her Şey'i merak ediyorum çok güzel yorumlar alıyor çünkü yıllardır. Ata Demirer'i en çok seviyorum ben, hani ailemizin çocuğu imajını seviyorum ve gösterilerinde de kocaman gülümsüyorum. Cem'i de izledim aslında fakat ne yalan söyleyeyim pek gülemedim. Zeki biri ama orası kesin :)

      Sil