60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

26 Ocak 2016 Salı

Dizi Meydan Okuması (17.Gün)

Meydan okumaya yeni başlayacaklar için buraya.

"En iyi animasyon dizisi hangisi?" 
 

The Simpsons'ı da severek izlerim fakat artık South Park kadar güldürmediğini düşünüyorum. Şu resme bakar mısınız ? Hangi birine güleceğimi şaşırıyorum. Ortayolcu Stan, politik doğrucu Kyle, kız düşkünü Kenny, naif ruhlu Butters, esprileriyle güldürmeyen Jimmy, huysuz çocuk Craig, grubun zengini Token ve tabii ki kötülük timsali Cartman. Resimde olmasa da bir de Stan'in babası Randy var ki o başlı başına olay zaten. Geçen sezon Lorde isimli şarkıcının aslında kendisi olduğunu itiraf ettiğinde gülmekten yerlere yatmıştım.

Yahudi düşmanı Cartman ile Yahudi Kyle'ın bitmeyen kavgaları, Kenny'nin her sezon ölmesi, öğretmenleri Mr.Garrison'ın cinsel yaşamı ve Randy'nin beklenmedik şeyler yapmasıyla her daim güldürmeyi başaran bir dizi. Her ne kadar bazı zamanlar fazla ileriye gittiklerini düşünsem bile.

Randy ve şeytan tüylü Cartman'ı çok sevsem de en sevdiğim karakter şüphesiz Butters. "Lu lu lu" diye şarkı söylemesi, endişelendiği zaman "oh hamburgers" demesi ve yaptığı şapşallıklarla dünya tatlısının önde gideni bir tipleme. Kafasındaki bir tutam palmiye görünümlü sarı saç ve yüzünden eksik olmayan gülümseme de cabası.


8 yorum:

  1. Kıyıdan köşeden katılırım diyordum, 17. güne gelinmiş bile :))
    South Park beni de her daim güldüren bir dizi oldu, abartılı yönü de dahil olmak üzere. Kesinlikle harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de zaman çabuk geçiyor neredeyse sonuna geleceğiz ben hala ilk günlerdeyiz sanıyorum :)

      Harika bir dizi ve abartılı hallerini ben de seviyorum ama ufak tefek eleştirilerim oldu seyrederken. Mesela Süperman'i oynayan Christopher Reeves'in hastalığıyla dalga geçmeleri ve dini figürleri hedef almaları hoşuma gitmiyor. Budist değilim ama mesela Budayı esrarkeş gibi göstermeleri şık değil. Mormonların dini lideriyle de feci dalga geçmişlerdi yine. Pek doğru bulmuyorum inanç üstünden mizahı :/

      Sil
    2. Bak orası doğru şimdi. Zaten en çok tepki aldığı konu da bunlar. Yine de sevdiğimiz bir şeyin sevmediğimiz özelliklerini bazen görmezden gelebiliyoruz sanırım :D

      Sil
  2. Evet yaa ne ara 17. Gün oldu çoğu bitmiş azı kalmış :)
    Çizgi film diyoruz ama dizi gibi aynı karakterler oynuyor ve bir sürekliliği var aslında çizgi dizi demeli ve bu sorunun cevap seçeneklerini artırmalıyız neticede animasyon şeklinde çizgi filmler harici south park ve simpsonlar dışında aklıma bir çizgi dizi gelmedi senin bildiğin var mı bu tarz başka dizi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm.. Düşünüyorum. Başka dizi şöyle ki American Dad, Bob's Hamburgers, Futurama ve Family Guy şuan aklıma geldi fakat hiçbirini South Park kadar sevmedim. Yani Cartman'ı düşünüyorum, onun gibi bir karakter yok hiçbir dizide. Simpsons'ı da ayrı bir yere koyuyorum. Artık güldürmüyor beni fakat eski günlerin hatrına severim.

      Sil
    2. aah aaah bir "monkey dust" vardı bir zamanlar... iki ingiliz yazıp çiziyordu; yazan beyin kanamasından (kimisine göre overdoze) gidince çizen hayata küsmeyeydi ne simpson, ne southpark yanına destursuz yaklaşamazdı. mukadderat işte!

      bence hala south park bir numara! family guy filan bana epey itici geliyor.

      Sil
    3. Bence de Guy itici bir dizi. South Park bir numara :)

      Monkey Dust'ı not ettim ve Imdb'den biraz arattım. Seyredeceğim en kısa zamanda. Çok teşekkür ederim Drifter :)

      Sil