60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

25 Ocak 2016 Pazartesi

Dizi Meydan Okuması (16.Gün)

En başarılı dönem dizisi hangisi ?

Hiç itiraz kabul etmem bu sorunun tek yanıtı var; eski bir efsane olan Rome. Yine Cnbc-e'nin dizilerinden biriydi. Tarihe düşkün herkes gibi ben de Roma İmparatoruğu'na ilgi beslerim; o yüzden de bu dizinin bana göre önemi var. Elbette bu tür işlerin kurgu yönü vardır ama tarihi gerçeklerden de fazla sapmamaya özen gösterirler. Bu dizinin bence en güçlü tarafı kadrosuydu. Tiyatral havasıyla beni iki sezon boyu ekrana kilitlemiş ve yolum Roma'ya düştüğünde bu dizinin çekildiği Cinecitta stüdyolarını ziyaret etmiştim. Caesar'ın senatoda linç edildiği sahnede yaşadığım dehşet ve çaresizliği kelimelere dökemem sanırım.



4 yorum:

  1. Aaa! Roma iyiydi sahiden.
    Cinecitta lafını duymak bile istemiyorum çünkü geçen sene 2 günlük bir gezi için Roma'ya gitmiştik ve ben orayı gezmeyi, gezdirmeyi unuttum:( Gezi planlarını ben yaparım bizim evde. Hala söylüyorum biz nasıl olur da Cinecitta'yı gezmeyiz diye, eşim de sıkıldı söylenmemden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı bir dahaki sefere o zaman :) Keşke devamı çekilseyi bu dizinin, oldukça kaliteli bir yapımdı bence.

      Sil
    2. Downton Abbey nasıl bir dizi sizce? Çok seviyorum ben. Roman tadında.

      Sil
    3. Hiç seyretmedim. Fakat oldukça sevilen bir dizi :)

      Sil