60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

30 Aralık 2015 Çarşamba

Üzgün Girmeyelim Yeni Seneye


Bu sabah burç yorumlarına maruz kaldım. Meğer Satürn yüzündenmiş kötü bir 2015 yılı geçirmem.  Ah be Satürn ! Normalde hiç inanmadığım şeyler. Yok "şu gezegen buraya gelmiş, derdi de bizi germiş" bilmem ne.. Fakat burç karakteristiklerine inanıyorum gibi; en azından benim ve çevremdeki insanlarınki tutuyor. Boğa burcu erkeği denen modele uyuyorum. Özelliklerinin büyük çoğunluğu taşıyorum. Neyse konumuz bu değil, her zamanki gibi saçma yerden girdim.

Farkındayım, çok buruk bir "yeni seneler" yazısıyla veda ettim bu yıla. Sonradan defalarca okudum; ruhum daraldı resmen. Ama giderayak herkesin gönlünü almak ve bunu telafi istiyorum. Yıllardır umudu diri tutalım, güzel günler temalı yazılar yazdıktan sonra koca bir yıla lanet edip gitmek olmazdı. 2015'e kırgınlığım geçmiş değil ama sizlerin güzel hatrınıza kocaman bir tebessümle geri döndüm. O gün yeni yılını kutlamadığım her kim varsa, "musmutlu seneler" :)

31 Aralık akşamı çoğumuz dışarıda karşılıyoruz yeni yılı. Fakat olur da gece yarısını benim gibi evde şarkı dinleyerek karşılayacak olanlar varsa onlar için ufak bir liste hazırladım. Yeni yılı evde karşılayanlar cemiyetinin bir ferdi olarak bu listeyi iftiharla sunarım huzurlarınıza.

17 yorum:

  1. Ağğğ o kişi benim! Evimde ve yalnız olacağım, harika oldu bu!

    YanıtlaSil
  2. Ben de kalabalik bir evde tiklim tiklim yalniz girecegim ✋🏼 Tesekkurler zihin akdjsj

    YanıtlaSil
  3. Ha şöyle!:) Yeni yıla mutlu girelim tabii:)
    Ah o Satürn beni nasıl zorluyor bilseniz. 1 yıldır Yay burcunda, yani benim ve oğlumun burcunda. 2,5 sene daha kalacak. Zorlayıcı ve öğretici bir dönemmiş. Hakikaten her şey üstüme üstüme geliyor sanki. Oğlan desen üniversite sınavı bunalımında:) Allah'tan aptalca bir iyimserliğe sahibim de az çok kaldırabiliyorum:)
    Yeni yılınız kutlu olsun. Gönlünüze göre bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satürn benden gidiyormuş bu akşam, seviniyorum fakat demek sizi rahatsız etmeye devam edecek. Hiç utanması yok bu Satürn'ün. İnsanları rahat bıraksa ya :D Allah kolaylık versin, öğrenciler için zor dönemler gerçekten. Hani işin Satürn'ü bir yana dursun..

      İyimser olmak her zaman iyidir bence, aptalca olduğunu hiç sanmıyorum :)

      Ailenizle beraber güzel, sağlık dolu, bol gezmeli ve musmutlu bir sene dilerim ben de.

      Sil
  4. Ben de evdeyim ve çok seviniyorum buna. İyi seneler Zihinbeyciğim, kırılmayacağımız bir sene olur umarım.
    Playlist'i hemen kenara ayırdım, akşama lazım olur :)
    Ve evet, Bayansilvia bizi meclise götürsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya, evde olmak daha iyi bence de :) Hiç sevemedim o bol gürültülü, harala gürele yeni yıl kutlamalarını. Gürültüden insanlarla ne konuştuğumuz anlaşılmıyor ve de kafamıza göre şarkı seçimi yapamıyoruz. Ruhum 80 yaşına dayandı sanırım :)

      Sizlere de iyi seneler Ferminaaanım ve saygıdeğer eşi (aka The Barbarian):) Bu senenin herkese iyi gelmesini çok istiyorum. Korkulardan ve tüm kötülüklerden uzakta bir yıl olsun. 2015 her birimizi fazlasıyla zorladı. Kırılmadık yerimiz kalmadı saolsun.. Ama bu yıl farklı olur sanki ? Olur mu dersiniz ? Çok mu bir şey istiyorum yoksa ?

      Bayansilvia'nın meclisin göbeğine Galatasaray bayrağı asmayacağını bilsem oyum kendisine de.. :p Artık şu Beşiktaş'ım da şampiyon olsa da kutlayacak bir şeylerimiz olsa.

      Sil
    2. Haydaa Kudi'yle Koko'yu unuttuk. Onlara da iyi seneler :) Zombili Parti vermiştiniz zamanında. Biri gözlerinden yeşil ışık saçarken öbürü de kırmızı ışık saçıyordu galiba :D Kulakları yenilesiceler..

      Sil
  5. Ne güzel oldu bu liste :) Çok teşekkürler. E tabii, ne lüzumu var yepyeni bir yıla üzgün girmeye? "Musmutlu seneler":)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence de ya yüzlerde tebessümle girmek daha iyi. Saçma bir anıma denk gelmiş o yazı :D

      Sil
  6. Tam da Zihin'e yakışır bir yeni yıl yazısı olmuş. Mutlu yıllar olsun Zihin.
    Evet, birçoğumuz için kötü bir yıldı belki. Kırgınlıkları arkamızda bırakmak belki de en doğrusu. Sevgiler ;)

    Listeyi akşam değerlendireceğim. Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da musmutlu seneler olsun Afede :) 2015'i artık yavaştan unutmaya başlıyoruz. Güzel şarkılarla bir daha hiç hatırlamamak üzere hem de.

      Sil
  7. ben de yeni yılı evde film izleyerek karşılayacağım. ama müzik listesine de bir göz kırptım şimdiden. peki var mı film önerin:)

    vee mutlu seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmem ki :) Mars Attacks, Pink Panther Strikes Again, Grand Budapest Hotel gibi eğlenceli filmler olabilir. Hemen aklıma gelenler bunlar.

      Musmutlu seneleeer :)

      Sil
  8. aahh Satürn ahhh :) beni de mahfetti

    mutlu yıllar

    YanıtlaSil