60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

9 Aralık 2015 Çarşamba

En İyi 20 Kylie Minogue Şarkısı


Yılın son "en iyi 20 şarkı" seçkisindeyiz ve bu defa hiç olmadığım kadar zorlandım. Kylie'yi ne kadar çok seviyormuşum kendim bile farkında değilim. Genelde bu listeleri hazırlarken izlediğim metodoloji şu şekilde; ana listeyi hazırlamadan önce şarkıcının her albümünden, kaydından sevdiğim şarkıları seçip bir ön liste oluşturuyorum. Fakat Kylie'de bu ilk ön elemeden çıkan şarkıların sayısı çok fazlaydı ve yirmi sayısına ulaşana kadar sıtkım sıyrıldı. İçime de pek sinmedi çünkü bu listeye ne Chocolate, ne In My Arms ne de Flower'ı sığdırabildim. Neyse artık, neticede bu listelerim şarkıcılardan bir kesit sunma amaçlı yapılıyor. Herhangi bir iddiam yok. Şurası bir gerçek ki Kylie Minogue tüm zamanların en büyük pop yıldızlarından biri. Kendisini bu yaz tekrardan İstanbul'da canlı olarak seyredecektik fakat yetersiz bilet satışı dolayısıyla iptal oldu. Umutlar başka bahara kaldı. Biz de o güne kadar bu listedeki şarkılarla ve kalanlarıyla yetineceğiz.

20) Better The Devil You Know
19) Spinning Around
18) Red Blooded Woman
17) On A Night Like This
16) Loving Days
15) Cupid Boy
14) Shocked (Extended DNA Mix)
13) Never Too Late (The Abbey Road Sessions)
12) Limbo
11) I Believe in You (Ballad version)
10) Into the Blue
9) Too Far
8) 2 Hearts
7) All the Lovers
6) The One (Freemasons Mix)
5) Boombox/Can't Get You Out of My Head*
4) Slow
3) Like a Drug
2) Your Disco Needs You
1) Confide in Me


*Can't Get You Out of My Head kuşkusuz bugüne kadar çıkardığı en büyük hitti. Fakat ben o şarkının albüm versiyonundan ziyade 2008 yılında çıktığı ve İstanbul'da seyrederken gözlerimizin pörtlemesine neden olan turnesi X Tour'daki Boombox mixini en çok seviyorum. Nasıl bir şey o diyenler için şarkıyı paylaşıyor ve dans ayakkabılarımı giyiyorum. Pisti boşaltın Zihin geliyor !

8 yorum:

  1. Bu blog'un tasarımı mı değişti? Eskiden daha farklıydı sanki ama ben bunu daha çok beğendim eğer öyleyse. :)

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama uzun zamandır değiştirmedim aslında :)

      Blogunu hep takip ediyorum, hatta yeni kitabının çıktığını da biliyorum ve kutluyorum. İmrendim doğrusu :)

      Sil
  2. Bu da benden kanka


    Slow
    Confide In Me
    Chocolate
    Take Me With You
    G.B.I.
    Better The Devil You Know
    Love At First Sight
    Too Far
    Skirt
    Black & White
    Spinning Around
    Red Blooded Woman
    I Should Be So Lucky
    Things Can Only Get Better
    Falling
    Say Hey
    All The Lovers
    Illusion
    Sexercise
    Giving You Up

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HMMMM :D 7 tane ortak şarkımız var. Fakat ikimizin de atladığı bir şarkı var, Finer Feelings. Nasıl unuttuk anlamıyorum :) Benim en sevdiğim Kylie dönemleri olan X ve LY'tan neredeyse hiç şarkı yok :D Gerçi benim de kendi listemdeki Fever'ların azlığı dikkatimi çekmişti.

      Sil
  3. DUUR love at first sight değil, COME INTO MY WORLD tabii ki ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu listeden sanki geçen sene de yapmıştın, ben hala 1. spinning around diyorum ve seksi kylie dansı yaparak blogtan yılan gibi çıkıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamıyorum valla eğer tekrarladıysam so sorry :(

      Ahahaha :D Güzel şarkıdır Spinning Around.

      Sil