60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

29 Aralık 2015 Salı

Bir Dev Göçtü Evrenden

Photo Courtesy of Collapse Board com

Önceki yazımda "senenin son yazısı" demiştim; ama bu sabah korkunç bir haber aldım. Yazmak durumundayım. 2015 kötü bir yıldı demiştim, az bile demişim. Berbat bir yıldı. Son kurbanı da Lemmy Baba olmuş. Motörhead'in solisti, metal dünyasının "ağır abisi" Lemmy Kilmister, bir süredir kanser tedavisi görüyordu ve ne yazık ki bu sabah evinde hayata veda etmiş. Yani bu ölümü nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama gerçekten şuan üzgünüm. Facebook hesabından;

"Bunu söylemenin kolay bir yolu yok..bizim güçlü, asil dostumuz Lemmy bugün hayata veda etti. Olağanüstü sert bir kansere karşı verdiği kısa mücadeleden sonra. 26 Aralık günü hastalığını öğrendi ve evde en sevdiği video oyununu oynuyordu. Ailesiyle birlikte. Yaşadığımız şoku ve üzüntüyü anlatamayız. Kelimeler yetmiyor. Gelecek günlerde daha fazlasını yazacağız ama şuan lütfen..Motörhead çalın, son ses, Hawkwind çalın, son ses, Lemmy'nin müziğini çalın, son ses !"
 
Motörhead, 2011 yılında Rock N'Coke'ta sahne aldığında gidememiştim ve çok pişman olmuştum. Fakat içimde bir his vardı; Lemmy Baba gene bu diyarlara gelecek ve kulakları sağır edip gidecekti. Beraber Overkill söyleyecektik, Ace of Spades'te headbangin dibine vuracaktık. Killed By Death ve Deaf Forever'la kendimizden geçecektik. Olmadı işte. Bana metal müziği sevdiren üç beş kişiden biriydi kendisi. Rock n'roll kahramanlarındandı. Şimdi Lemmy yok diyorlar. Son ses Motörhead şarkıları dinleyerek bu korkunç 2015 yılını kovacağız bu diyarlardan. Elveda Lemmy.


6 yorum:

  1. Off barbar kocama haber verdim sabah, çok bozuldu. Gidip bir Motörhead plağı alayım, akşam komşularımızı sağır ederiz, başka da ne yapılır bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ben de bir tur Aftershock takıp dinledim :(

      Sil
    2. Ay ben de çok üzüldüm ya, çok tatlı bir herifti.

      Sil
  2. Özellikle belli yaştakileri etkileyen bir kayıp. Sizin üzüntünüz de öyle belli ki. Ama işte bazıları tanımadıklarını insanların hayatında iz bırakıp gidiyorlar. Güzel bir şey bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz duygusal davranıyor olabilirim fakat insan kendi dönemini etkileyen kişileri yitirdikçe sanki kendinden de bir şeyler azalıyor gibi. Ne mutlu başkalarının hayatlarına dokunanlara :)

      Sil