60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

28 Kasım 2015 Cumartesi

İki Çift Sözüm Var

Beş sene boyunca harikaydık. Konuştuk. Paylaştık. Dertleştik. Yeri geldi, kavga ettik. Ama her zaman barışmayı ve yeniden devam etmeyi bildik. Her zaman benzer sorunlardan muzdariptik. Kocaman gülerdik. Sonra ne oldu ? "Ben gidiyorum" dedin, ve son bir kez görüşme fırsatı bile vermeden gittin. Son hatırladığım şey beni arabayla eve bıraktığın gün. Dünyanın öbür ucuna, buz gibi yere gittin; ardında bıraktığın her şey de dondu kaldı. Oralarda ne alemdesin, bilmiyorum. Tek bildiğim Instagram paylaşımların. Bu kadar sorumsuz olmayı nasıl başardın, hiç anlayamayacağım.


8 yorum:

  1. buz gibi yere gidenin ardında kalmak nasıldır biliyorum.. üstelik burası neden daha soğuk değil diye lanet ettiğim günleri, ne yazık ki dün gibi hatırlıyorum.
    o sıralarda nedendir bilmem, sürekli bu şarkıyı dinlemiştim:
    https://www.youtube.com/watch?v=37k_Ri1XxEc

    senin yazdıklarını okuyunca, beynimde çalan şarkıyı durduramadım. seninle de paylaşayım dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of ki ne of. Bir de bu şarkıyla tam of :(

      Sil
  2. enee.. kırık kalpler sitemler.. ah :/ şarkı da tam olmuş off.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır ilk defa kendimden bir şeyler paylaştım. O da sitemler oldu şansa bakın :(

      Sil
  3. Ben de bu samimi yazıya bir şarkı hediye etmek istedim. Yani bana çok bu şarkıyı hatırlattı satırlar.
    https://www.youtube.com/watch?v=LLs-JP5FGAg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şarkı için, bayıldım :)

      Sil
  4. Bunu yazdığın gün okudum, içime oturdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bu gece rüyamda kendisiyle otobüs yolculuğu yapıyorduk. Ne konuştuğumuzu hatırlamıyorum ama mutluyduk. Hava soğuktu gene. Öfff.

      Sil