60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

31 Ekim 2015 Cumartesi

Mutlu Günler Çok Yakında

Son zamanlarda her gün yeni bir şeyler yazar oldum; umarım baymıyorumdur. Hala düzelemedim. Yatağımda Orhan Kemal okuyarak bu kırıklığın geçmesini diliyorum. Bugün cumartesi ve yarın seçim var. Mutlu günlerin oylanacağı bir seçim. Huyum kurusun buradan şimdiye kadar bir gün olsun bir partinin ya da bir ideolojinin bayraktarlığını yapmadım. Fakat bir isteğim var sizlerden; yarın giderken yanınıza nüfus cüzdanınızı ve seçmen kağıdınızı almakla yetinmeyin, vicdanınızı da beraberinizde götürün. Sandığa gitmeden önce çocuklarınızın, eşinizin, sevdiğinizin yüzlerine bakın, ellerini tutun ve ne istediğinizin farkında olun. Güzel insanlar mutlu günleri hak ediyor.

"Yeniden doğan mutlu günler olacak
Bizim yaşamlarımızın yeşil güneşi
..Rüzgarlar ve fırtınaların ertesinde
Barışın şarkısını söylerken
Dünya üzerinde
Yaralarımı saracağım
Kanatlarının üzerinde"


6 yorum:

  1. ne güzel post. içim açıldı umut doldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umudu kaybetmemeli. Sadece o kaldı geride.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. "I did my best, it wasn't much..I've told the truth, I didn't come to fool you
      And even though it all went wrong, I'll stand before the Lord of Song
      With nothing on my tongue but Halleloo !" :)

      Sil
    2. Ah Zihin, adam olmazların arasında kaldık...

      Sil
    3. Yalan söylemeyeceğim; korkularım var. Ama güzelim 51'likler için ne gerekiyorsa onu yapacağız. Varsın tek yaşam olsun bu dünyada.. Kalanlar mı ? Onlara bu saatten sonra bir şey anlatmaya niyetim yok; varsa hakkım, iki cihanda helal etmiyorum.

      Sil