60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

11 Eylül 2015 Cuma

İmparatorun Davetlisisiniz

Kaç defa silip baştan yazdım; olmadı. En iyisi şu ara hiç yazmamak. Soran olabilir, güzide Twitter hesabımı kapadım. Bir kez daha açar mıyım ? Televizyon ekranında koca koca adamların "cünüp iken vurulan asker şehit olur mu" diye tartıştığı bir ülkede ondan aşağı kalmayan tweetleri okuyup delirmeye niyetim yok. Allah şehit ailelerine sabır versin böylesi ortamda.

Seyahate gitmeden evvel Mariposa'ya bir konser haberi vermiştim. Daha sonra blogumda yazacaktım ama saolsun benden önce davranmış. Yazısını okumak için buraya. Post-rock'ın önde gelen isimlerinden biri, Godspeed You! Black Emperor, 17 Kasım'da Zorlu Center'da sahne alacak. Yıllardır bu konserin hayaliyle yaşıyordum fakat önümdeki takvime göre katılmam olası değil. Müziğin birleştirici gücüne inananları bu konsere davet ediyorum. İmparatorun davetlisisiniz..


2 yorum:

  1. Olmuyo ki ama böyle hemen sinirleniveriyorsun sakin ol zihincim olur böyle şeyler daha ne tartışmalar gördü görecek bu gözler :) Bize en başta öğretilen şeylerden biri sabır bu ülkede sen avrupalara gidince unutmuşsun hemen :P
    Yaa post rock seven gybe 'nin konseri varmış diye sevinenleri görünce ( ki bu bir elin parmağını geçmez) nasıl seviniyorum anlatamam yakın çevremde kimlere dinlettiysem sonu ee daha daha nasılsınla bitti :D keşke birimizde biri gidebilse en azından birinci ağızdan dinlerdik nasıl nir konser olduğunu çok merak içindeyim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen kızarım :D
      Valla napsak bir temsilci mi seçsek biz madem gidemiyoruz o gitsin dönüşte anlatsın :(

      Sil