60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

30 Eylül 2015 Çarşamba

1905 ve Öfkelenmeler

 
Buraya gelip sızlanmaktan hoşlanmıyorum; fakat son günlerde çevremdeki bazı insanlar sınırlarımı zorluyorlar ve zıvanadan çıkma noktasındayım. Herkesin bir sınırının olduğunu "herkes" biliyordur tahminimce. Kimsede de "evliya sabrı" olmadığı kesin ve herkesin bir patlama noktası var. Peki madem durum bu, insanların durmadan zorlanması niye. Öfke nöbetlerine giren birisini izlemek, ya da en zavallı hissettiği noktada bu durumla alay etmek haz mı veriyor acaba, kim bilir. De Sade'ı mezarında rahat uyutuyorsunuz. Fakat şu bir gerçek, sakin insanların patlaması başkalarına hiç benzemez ve ben de şimdiye kadar fazlasıyla sustum; kendimi çektim ama dizginlere mukayet olmada zorlanıyorum ve kafamın alevlenmesi yakın gibi. Siz siz olun, insanların damarına basmayın; yoksa sert bir çifteyi böğrünüze yersiniz. Hatırlayalım, boğa erkeği inatçıdır ve kızdırmaya pek gelmez. Sapına kadar boğa olduğumu hesaba katın, öyle benim üzerime gelin.


8 yorum:

  1. ben de aynı sizin yaptığınız gibi sabretmeye ve insanları kırmamaya çalışıyordum beni kırsalar bile. baktım ki kimsenin benim hissettikleirmi düşündüğü yok ben kendi kendimi yemekle kalıyorum artık içime atmamaya çalışarak düşündüklerimi söylüyorum kendimi daha iyi hissetmeye başladım bu şekilde. ben düşüneceğime o düşünsün yeni mottom.

    YanıtlaSil
  2. En sağlam ve sakin insanların bile zıvanadan çıkabildiği bir zamandayız ne yazık ki:( Size sabırlar diliyorum yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dayanmaya gayret ediyoruz artık. Ne kadar başarılı olursak.

      Sil
  3. Yazının 1905 ile ilişkisini çözemedim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eserin tam ismi 1905 Yılı :)

      Sil
    2. Ben de şarkının adına bakmadan , galatasarayla ne illgisi var ki yazının diye düşünüyom iki saatir, taam anladım şimdi :D

      Sil
    3. Ahahaha :D Not düşeyim; koyu Beşiktaş <3

      Sil