60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Pembe Haya!!er

 

Bir önceki yazımda pop müzik sevdiğimi ama sadece bazı isimleri dinlediğimi itiraf etmiştim. Saymayı unutmuşum, P!nk de bu isimlerden (blogumun ilk zamanlarında kendisine yer verirdim). Rock dünyasından pop evrenine transfer olan ve pop müziğin en "harbi" şarkıcısı P!nk'i uzun zamandır dinlemiyordum. I'm Not Dead ve Funhouse yıllarında kendisini deli gibi dinlerdim sabah akşam. Motorsiklet kullanan, rock n'roll bünyeli hanım kızımız da iki üç senedir yeni albüm çıkarmıyor. Tastamam unutmak üzereyken geçenlerde arabada giderken "Just Like a Pill" çalmaya başladı ve dengem şaştı. "Yahu bu Pink değil mi" gibisinden şeyler zırvalıyordum o sırada; nasıl bekliyorsam o anın gelmesini. Dedim bir liste yapayım. Aklıma ilk gelen yirmi şarkısını listeledim. Var mıdır başka P!nk'ci ?

20) Unwind
19) Slut Like You
18) Fingers
17) Don't Let Me Get Me
16) Stupid Girls
15) Try too Hard
14) Get the Party Started
13) Leave Me Alone (I'm Lonely)
12) So What
11) Love Is Such a Crazy Thing
10) Ave Mary A
9) Sober
8) Cuz I Can
7) Trouble
6) U + Ur Hand
5) Funhouse
4) Just Like a Pill
3) I'm not Dead
2) Please Don't Leave Me
1) Who Knew

6 yorum:

  1. Küçükken tatu diye lezbiyen Bir grup vardı baya popülerdi ben çok alakasız ama pink'i o gruptan biri sanırdım her ikisinin de asi yönü sanırım onları birbirine benzer kılıyordu neyseki bu yanılma uzun sürmedi :)
    pink' in ayrı bir ses tonu var o hoşuma gidiyor şarkılarında ama en çokta just give me reason seviyorum top one 'dır benim için bu şarkının çıkıverdiği sıra yurt dışına çıktığım zamanla eş zamanlıydı sürekli her yerde bu çalıyordu ne zaman dinlesem venedik sokakları gelir aklıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de sevmezdim grubu :D The Smiths'in How Soon Is Now'unu okumuşlardı falan. Ama tabii o dönem baya meşhurlardı kabul :) Julia sonradan Müslüman oldu.

      Pink'in sesi çok gevrek. Şöyle adam gibi country veya blues esintili rock albümü çıkarsa güzel olurdu (kesin bilgi).

      Sil
  2. ahahah isminden de anlaşılacağı gibi hayatımı özetliyor : god is a dj. hala severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye sığmadı yoksa Try This'den onu da ekleyecektim. Daha Last to Know, Feel Good Time ve Hooker falan var eklenmesi gereken de.. sonra kırk şarkılık olacak liste :D

      Sil
  3. Ben de varım Pinkçi :)
    Who Knew benim de 1 numaram olurdu kesin, listeye hiç itirazım yok. Videolarını da çok beğeniyorum. Ay dinleyeyim bari bugün, bu kadar kulağını çınlattık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferminaanım da bizleyse sırtımız yere gelmez :)

      Valla özletmiş kendisini ben de hemen yumuldum şarkılarına.

      Sil