60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

13 Ağustos 2015 Perşembe

Oyun Var


Farklı bir şey deneyelim o zaman. Blog komşularımdan AFK'nın sayfasındaki bir oyun dikkatimi çekiyor nicedir; "Evlen Eğlen Salla". Dilerseniz oyun tanımı için mucidinin sözlerine kulak verelim:

"..bir tercih oyunu. Sunulan kişileri bu üç seçenekle eşleştirme artık basit bir varsayımdan mı ibaret olur yoksa ihtimalleriyle içinizi mi eritir size kalmış."

Televizyon ve sinema üzerine yazılar kaleme aldığı için çoğunlukla bu konun yıldızlarını eşleştiriyor. Ben de farklı bir şeyler olsun ve daha çok anladığım konudan, müzikten birilerini seçeceğim. Kim hangi şarkıcıyla evlenmeyi düşünür, hangisiyle eğlenir ve kimi sallar onu göreceğiz. Lafı uzatmadan bir deneyelim. Hoşumuza kaçarsa devamını yaparız. Black Sabbath'ın fırlama hayranlarındanım ve şimdiye kadar birçok solist değiştiren grubun "esas" şarkıcısının kim olduğu hususundaki tartışmalar günümüzde bile devam ediyor. Kimisi Dio'cu kimisi de benim gibi Ozzy'ci. Tony Martin'ci var mı pek bilemiyorum. Diğer solistlerin ömrü zaten çok verimsizdi. Netice itibariyle, ben Ozzy'le eğlenme, Dio'yla evlenme ve Tony'i sallama kararındayım.

12 yorum:

  1. Eğlenceli bir oyuna benziyor. Ben en iyisi hiç bulaşmayım :P

    YanıtlaSil
  2. Sarı bültenle bir adet zihin aranıyor ilanı vermeye az kaldıı :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayardan tamamen uzak durmak güzelmiş ama :D Tabii blogumu özlemişim nihayetinde :(

      Sil
  3. Sarı bültenden kırmızı bültene geçeceğim şimdi az kaldııı , yorumlarım bile yayınlanmıyor yahu öyle kapı duvar :O zihinnn orda mısınn zihnini mi dinlendiriyosun yoksam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu, zihnimi dinlendirdim ve buradayım :) En kısa zamanda yazıyorum.

      Sil
    2. Kırmızı bültene geçince cevap gelmiş :) ben de günlerdir meraktayım. Hatta panik olup mail atmayı bile düşündüm. Neyse ki hayattasın Zihin :p

      @mari --> senin de zihinden eksik kalır yanın yok gibi :( hepiniz neredesiniz?!

      Sil
    3. Dün gece saatlerinde Türk hava sahasına girebildim. Ayağımın tozuyla yazıyorum şuan :)

      Sil
    4. Cık cık bunu diyen afede hanım mıı sankim sen her güne bir post giriyorsunnnn :P bence en yakın zamanda yeni bi challenge yapılmalı ancak o toplar herkesi bi yere :D

      Sil
    5. Esas Mina Hanım yok :( Valla şalanj iyi gelecektir herkese eminim. Konu bulmak lazım ama :p Tv dizisi olabilir mesela.

      Sil