60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

10 Temmuz 2015 Cuma

Zihnin Dinlenen Şarkıları


Tabii ben yazana kadar cuma akşamı oldu. Geçen hafta başladığım "hafta içinde neler dinlendi" yazı dizisini sürdürmek istiyorum. Bu hafta içinde en çok dinlediğim şarkılardan bir derleme yaptım. Herkese şimdiden iyi dinlemeler (şarkıların isimlerinin üzerlerine tıklayarak Youtube üzerinden dinleyebilirsiniz).

Bruce Springsteen - Rosalita (Come Out Tonight)
The Cranberries - Ode to My Family
Ed Sheeran - Make it Rain
Fleetwood Mac - As Long as You Follow
Grateful Dead - Smokestack Lightinin'
Joan Baez - Here's to You Nicola and Bart
Leonard Cohen - Nevermind
Nina Simone - Day and Night
Simon & Garfunkel - The Boxer
Traci Lords - Last Drag

6 yorum:

  1. Hımm bu haftadaki şarkılarını daha çok biliyor ve dolayısıyla daha çok dinliyorum ama bilmediğim de var mesela fleetwood hiç dinlemedim hemen bakayım :)

    Fotoğraf nina simone'na ait değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac çok iyi bir grup bence. Keşke bir gün izleyebilsem. Stevie Nicks benim gözümde çok ayrı :)) Yani kısacası all hail Fleetwood Mac ! ^_^

      Simone ablamız :) Onu da izleyebilseydik keşke.. Müthiş bir ses ve korkunç mücadeleci bi ruh.

      Sil
    2. sen böyle şarkılar paylaşarak kotayı yükseltiyorsun biliyorsun değil mi ? Sen böyle güzel şarkılar paylaşınca başka bir yerde dinlediğim şarkılar güzel gelmiyor :P

      Geçen yıllarda Caz festivalinde sadece onun şarkılarını yorumlayan bir sanatçı gelmişti ülkemize tabi aynısın tıpkısı asla olmaz yerini doldurmaz..

      Sil
    3. İyi ki güzel müzik yapanlar var :)

      Dee Dee Bridgewater olabilir ? Zamanında Nina şarkılarına sarmıştı. Güzel bir sesi var şimdi, Allah'ı var; fakat Nina'nın sesindeki tutku başkaydı. 2014 sonunda Ankara'ya gelecekti aslında; ne olduysa iptal edildi :D

      Sil
  2. Burada bir adet Cranberries buldum <3
    Neden bu kadar sevdiğimi yıllardır çözemedim.

    Bu sefer bana da daha tanıdık geldi şarkılar. Bugünkü müzik listem, eline sağlık Zihin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın sesi yüzünden bence :))

      Ed Sheeran'ın parçasını bir haftadır aralıksız dinliyorum :O Bekliyorum yorumlarını :)

      Sil