60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

31 Temmuz 2015 Cuma

Yağmurda Dans Eden Karınca Adam Şarkısı


Şuan yağmur var dışarıda. Nihayet biraz sıcağı kırdı ve rahat nefes aldık. Sanmayın ki blogumu unuttum. Bir şekilde yazmak gelmedi içimden, meşgulüm. İnsanlarla meşgulüm. Kaprisleriyle, zevzeklikleriyle. Geçtiğimiz son üç günde tartışmalar oldu ve ilişkiler bozuldu. Diyorlar ya, siyasiler üsluplarına dikkat etsin, tabana ve halka yansıyor her türlü gerginlikler diye, gerçekten öyleymiş. Hiç yoktan -siyaset yüzünden- kavgalar edildi ve onlarca yıllık güzel arkadaşlıklar çöpe gönderildi. Kendimize de hakim olamadık. Tarafların ikisi de haksız. Ben de nerde duracağımı bilemedim onlar da. En sevmediğimdir zaten bu gündelik şeyler yüzünden ilişkilerin bozulması, salakça aslında fakat herkesin de bir sınırı, dayanma küpü var. O doldu mu, taşıyorsun. Yağmur gibi esip önüne geleni katıyorsun. Ağızdan çıkanı kulaklar duymalı. Çoğu lafı duymamazlıktan gelebilirim ama küçümser tavırlardan haz etmem. Her neyse. Siyasiler de, partizanlar da, kavgalar da geride bırakılsın. Hayat var daha önümüzde. Yaşamak istiyorum. Müzikle, filmle ve aşkla.

Bayadır süperkahraman filmlerinden zevk almıyordum; fakat Ant-Man geleneği bozdu ve kendisine hayran oldum. Hem komik hem de zevkli bir soygun filmi. Hala sinemalardaysa ve izlemediyseniz mutalak gidin. Paranızın karşılığını misliyle alacaksınız. Unutmadan, François Ozon'nun yeni filmi Une nouvelle amie (Yeni Kız Arkadaşım) vizyona giriyormuş. Siz de Ozon'cu musunuz benim gibi ? Lütfen yanlız olmadığımı hatırlatın.

Neyse ki aşık falan değilim şuan.

Güzel bir de parçayla veda edeyim. Söz, arayı uzatmaycağım böyle.

4 yorum:

  1. Nasıl güzel bir yağmurdu dün burda yağan. Her bir hücresine kadar ıslanırken gülen birini gördüyseniz bendim! Filmler not edildi Zihin.

    İlişkilerin bozulması olayına üzüldüm. Başka birileri (hele ki siyasiler!) yüzünden tartışmaya düşmek ne büyük hatadır. Umarım yakında akıllar başlara gelir de tekrar dostluk ortamınız oluşur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaha suya hasret kalmışız. Halay çekecektik az kalsın :)

      Uff. Ben de üzüldüm ne yalan söyleyeyim. Onlarca senelik bir dostluk hem bu. Dün tanıştığımı birisi olsa, neyse gene. Zeytindalım kapımda asılı, zamanın geçmesini bekliyor. Görürse tabii.

      Sil
  2. Ant-man'i İstanbul'a döndüğümde yakalarsam izlemek istiyorum. François Ozon severim ama bu filme elim gitmiyor bi' türlü, belki senin hatırlatman harekete geçirir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X-Men: Days'i saymazsam herhalde 2-3 yılın en iyi kahraman filmi :)

      Sil