60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

16 Temmuz 2015 Perşembe

Gelin Bayramlaşalım


Çocukluğumda da sevmişimdir bayramları ve seremonisini. Giyinmesini, kucaklaşmasını, harçlıkları, kolonyasını, baklavasını. İnsanlar bir arada, muhabbetler, akrabalar, komşular.. Hani derler ya, bayramlarda küslükler son bulur diye, onu da yaşamışımdır. Savaş baltalarını gömüp kucaklaşmışızdır. Yine bir bayram öncesindeyiz. Bazılarımız hala burada, kucaklaşacağız. Masanın etrafında sofrayı paylaşacağız. Bazılarımızsa uzaklarda, gittikleri yerde huzur bulmalarını dileyeceğiz. Topraklarını sulayacağız. Madem bayram, gelin bayramlaşalım. İyi bayramlar.


8 yorum:

  1. Sağol zihin senin de bol şekerli bayramın olsun :) açıkcası bayram konusunda biraz farklı düşünüyorum ben zaten küçüklüğümden beri ne bayram kızı ne de öyle düğün kızı gibi oldum, sanırım annemin tabiriyle biraz bu konularda yabaniyim :D ama gelenek işte her bayram biz ds gideriz büyüklerin yanına tek güzel yanı da budur benim için uzun zamandır göremediğin akrabalarınla kucaklaşmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak zaten kalabalıklardan hoşlanmam da, bayramlar farklı :) O zamanlar kravatımı takar, gömleğimle yaşlıların evlerini dolaşırdım. Üniversitedeyken dahi öyle takıştırırdım. Sonra ölenler kalanlar, büyüdük ve büyü yok oldu.

      Sil
  2. Bayramlar çocuklukta güzel, anlamlı. Aile fikrine dair anılar biriktirmek için sunulan senelik kaseler. "Nerde o eski bayramlar" var ya hani, aslında daha çok içimizdeki çocuğa ait bir deyiş gibi geliyor bana.

    Neyse, uzatmayayım, mutlu bayramlar :-)

    YanıtlaSil
  3. İyi bayramlar kardeşim. Ya bu resmi nerden buldun çok hoşuma gitti insanın sarılası geliyo google hug mu yazdın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın kardeş. İyi bayramlar :) Yok, galiba "Sons of Anarchy hug" tarzı bir şeydi. Dizide herkes çok samimi kucaklaşıyordu baya :D

      Sil
  4. Gecikmeli de olsa iyi bayramlar Zihin :)

    "Nerde o eski bayramlar" klişesini söylemeyeceğim, fakat bayramın hemen ertesine dair yorumum: "nerde o eski ben".

    YanıtlaSil