60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

26 Haziran 2015 Cuma

Sokaklar Pişmanlıklardan Geçilmiyor Artık


Saygıdeğer blog komşum Mariposa'nın önerisi üzerine bu hafta dinlediğim 20 şarkıyı liste halinde paylaşmak istiyorum. Ayrıca şarkı isimlerine tıklayarak Youtube üzerinden dinleyebilirsiniz :) Herkese iyi haftasonları dilerim.

Calexico-Falling From the Sky
Carpenter Brut-Paradise Warfare
Christina Aguilera-Genie in a Bottle
Dwight Twilley Band-Looking for the Magic
Gorillaz-On Melancholy Hill
Grateful Dead-Cream Puff War 
Iron Butterfly-Lonely Boy
Johnny Cash-Orange Blossom Special
Kanye West-Flashing Light
Katey Sagal ft.Blake Mills-Strange Fruit 
Keren Ann-End of May
Leonard Cohen-That Don't Make it Junk
M83-Gone
Madonna-Heartbreakcity
Marianne Faithfull-Mother Wolf
Maria McKee-If Love is a Red Dress 
Morrissey-Lucky Lisp
Nirvana-About a Girl
Timecop1983 ft.Dana Jean Phoenix-Don't Let Go 
Tori Amos-Welcome to England 

10 yorum:

  1. Beni Kırmayıp bizimle bu güzel şarkılarını paylaştığın için teşekkür ederim hepsini ayrı ayrı dinlyeceğim youtube yönlendirme yapman da ayrı bir güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar bu linkleri sekme olarak toolbara sürükleyemiyorsak da :D Neyse en azından üzerine tıklayınca Youtube'a götürüyor :) Şöyle diyorum, ara sıra böyle listeler mi yapsam ?

      Sil
    2. Hazır bilgiye alışmış bünyeler olarak ilaç gibi gelir :) Kesinlikle arada böyle listeler yapmalısın :)

      Sil
  2. Süper fikir ;)
    Bir zamanlar bir müzik bloguna rastlamıştım. Birilerine ertesi gün işyerinde dinlemeleri için özel listeler yayınlıyordu. Mesela, mariposa ile bana yapabilirsin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük liste çıkarmak zor :) Ama haftalık yapmak istiyorum.

      Sil
    2. Bu hafta pek farklı şeyler dinlemediğim için yapamayacağım galiba ama haftaya olacak :)

      Sil
    3. Trim trim trim yaşasın yeni yazı dizisi!

      Sil
  3. Liste de Nirvana'yı gördüm sevindim :))) Diğerlerine yabancıyım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek enerjimiz uyuşmasa da (grunge türüne pek ısınamadım) kimi zamanlar Nirvana dinliyorum :) Kurt'ün idollerinden biridir Leonard Cohen; öneririm. Pennroyal Tea şarkısında da ismi geçer.

      Sil