60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

2 Haziran 2015 Salı

Mim Var Dediler Geldik

Uzun bir mimle karşınızdayım. Mariposa beni mimlemiş saolsun. Teklif var, ısrar yok. Soruları beğenen alsın cevaplasın kendi blogunda :)


1) Bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir?
Sade ve alabildiğine kullanışlı. Butters ve Cartman destekli (Kenny'i unutmayalım).

2) Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş edersin?
Leziz görünen neyse onu sipariş veririm.

3) Google'da aradığın en son şey nedir?
"Jessie J" diyeceğim, millet beni takip etmeyi bırakacak. Valla bakıyorum da bu yaz gidecek adam gibi konser yok. Sıkıntıdan konser araştırırken Jessie J'le karşılaştım. Hoş, kadının şarkılarını falan da bilmiyorum. Ne dersiniz gidelim mi ? :)

4) Mesajlaştığın veya konuştuğun en son kişi kim?
Ekürim, Varvara'yla telefonda mesajlaştım en son.

5) Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Üç yıl oldu herhalde. Cyrano de Bergerac'ı seyretmiştim.

6) Sinemaya en son ne zaman gittin?
Geçen hafta Lost River için gittim ve film baya kötüydü.

7) Hangi diziyi herkes izlemeli?
Artık bu soruya verdiğim aynı cevaptan ötürü bazılarınız sıkılmış olabilir fakat usanmadan önermeye devam; Six Feet Under. Bir diziden ziyade hayat dersi gibi.

8) Seni en çok ne çıldırtır?
Yüzüne gülüp arkandan iş çeviren tipler.

9) Ne zaman uyanırsın?
Şu aralar 8:25 ama normal şartlarda 04-06 arası uyanırım.

10) İnternetteki ilk adın?
Kesin abuk sabuk bir şeydi, hatırlamıyorum.

11) Favori emojin nedir?
Whatsappta elleriyle gözünü, kulağını ve ağzını kapatan maymunlar. Bir de kırmızı eteğini savurarak dans eden kadın emojisi.

12) Kedi mi köpek mi?
Tartışmasız kediler. Çünkü bağımsız ruhları var.

13) En son ne tür müzik dinledin?
Madonna Hanımın yeni albümü eşliğinde yazıyorum bu satırları. Öncesindeyse Radyo Eksen açıktı.
 
14) Kuzey mi güney mi?
Soğuk yer insanıyım; kuzey. Game of Thrones'ta dedikleri gibi, "Winter is coming".

15) İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?
Trafik sorunu..

16) İstanbul'da en sevdiğin üç semt?
Çocukluğumun Kadıköy'ü, sokaklarında kaybolmak istediğim Beyoğlu (özellikle de Çukurcuma tarafları) ve her daim gözdem, mütevazi Üsküdar. Dört yanından tarih fışkıran ve süprizlerle dolu Fatih'i de eklemek isterim dördüncü olarak. Kim ne derse desin. İstanbul, tüm hengamesine rağmen dünyanın en güzel şehri. Gönül bağımın olduğu bir şehir kendisi.

17) Kafanda genel olarak ne olur?
Deli sorular..

18) Komedi mi dram mı?
Ne yazık ki dram türündeki dizileri ve filmleri tercih ederim.

19) Çay mı kahve mi?
İkisini de severim ama çayı daha çok tüketiyorum. Sabah akşam hiç farketmez. Öğle yemeğinden sora da kahve içerim.

20) Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Maalesef çalışıyordum.

21) Son olarak bir sırrını paylaş?
Uzun yıllar önce taekwondo kursuna gitmiştim.

8 yorum:

  1. Bir aralar tekvando kursuna gitmeyeni dövüyolarmış sanırım :D benim de var öyle anım, bir iki saatcik gittiydim hem de ufacıkken ne işim varsa artık gidilmiş ..
    Ben de zihin bu kadar konser haberlerinden hemen nasıl haberdar oluyo diyodum özel araştırıyomuşsun demek ki ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sıralar baya kaptırmıştım. Hatırlıyorum lisans falan çıkartmıştık. Fakat sonu gelmedi. döv döv, bıraktım :D Eskiden binicilik ve dövüş sporlarına ilgim vardı. Şimdi nerdeee.. Okçuluk içimde kalmıştır ama :p

      Takip ediyorum :) Hatta şu sıralar her sabah Judas Priest'e göz atıyorum :D İyi haber gelecek sanırım ^_^

      Sil
    2. Uuu lisansa kadar gittim diyosun öyleyse yorum yaparken iki kez düşünüp yaZalım :D
      Judas priest hımmm meraba ben de mariposa , daha önce duymamıştım da yeni tanıştım şuan :)

      Sil
    3. Fazla metal dinlemem ama en sevdiğim heavy metal gruplarından biridir Judas. Şuan geliyoruz deseler, hemen evden çıkar sıradaki yerimi alırım :D Painkiller, Turbo Lover, Breaking the Law falan çalsalar daha ne isterim :)

      Sil
  2. Ya beni kimse mimlemiyor, çok kıskanıyorum. Ben de cevaplayacağım ki banene banene. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kimseyi mimlemiyorum çünkü insanları zorluyormuşum gibi hissediyorum :) Yoksa ben de seviyorum mim işlerini. Beni her daim mimleyebilirsiniz :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Daha önce hiç bahsetmediğim ne var diye düşündüm, aklıma ilk o geldi :)

      Sil