60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

28 Mayıs 2015 Perşembe

Sokaklar Temizlendiyse Devam Edebiliriz


Özlediniz mi bilmiyorum ama özlemediyseniz de canınız saolsun. Geri döndüm. İşte Zihin. Biraz kafamı dinledim, geldim. Hoş, seçimler de yaklaşıyor. Sokaklarda dolanan ve yedi yirmi dört, gümbür gümbür seçim şarkılarıyla kafamızı ütüleyen araçlar bu "kafa dinleme" planlarımı bir nebze olsun suya düşürdü. Vaatler filan beni ilgilendirmiyor. En güzel seçim şarkısı kimdeyse oyum ona.. Şaka şaka.

Yeni gruplar keşfettim. Sevdiğim eski şarkıcılardan da aralara sıkıştırdım. Zeki Müren tam bir halk kahramanı ! Bazı geceleri sırf onun şarkılarıyla atlattım. "Veda Busesi" der geçerim.. Çok sayko bir şarkı. Pek kitap da okuyamadım. Ayn Rand'in "Yaşamak İstiyorum"una başladım. Tuğla kalınlığında olduğunu farketmeden.. 620 sayfaymış meret. Hiçbir şeye odaklanamıyorum bir süredir.

Buralara yazmak odaklanma sorunumu üzerimden atar diye umut ediyorum artık. Sevgiler, saygılar.


12 yorum:

  1. Listeler yap, üstünü çiz (^ᴗ*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün kafa dağıtmak için arkadaşla filme gittik; Lost River'a. Onun yüzünden "en kötü filmler listesi" yapabilirim, ve Lost River'ın üzerini kalın kalın çizebilirim :D Ne kadar rezil bir filmdi ya. En kısa zamanda buraya da yazacağım.

      Sil
    2. Bende de izlenecekler listesinde öyle bekliyor, kötü eleştiriler duydukça elimi uzatmaya çekiniyorum :) Sen yaz ben ancak izlerim zaten, bakalım uyuşacak mıyız?

      Bu arada liste derken, seni mutlu edecek, o gün yapmakla günü memnun bitireceğin şeylerin listesini yap ve onun üzerinden devam et anlamında söyledim ilk mesajımı :) Odaklanamama sıkıntısına iyi geliyor ;)

      Sil
    3. Kötü demek bile övgüdür şu filme. O kadar rezaletti bence :( Uzun zamandan sonra ilk defa sinemayı terkedesim geldi. Parama kıyamadım :p

      Öneriyi dikkate alıyorum :)

      Sil
  2. Sana sormalı temizlendi mi zihnin arka sokakları :) ben de genelde pek mümkün olmuyor da
    Sizin oralardayım ben de yaz gelmemiş daha yaa griliğini kapalılığı neyse de bu kadar soğuk beklemiyodum şaşırdım , şaşırdığım diğer nokta ankara tek parti mi seçime giriyor ya nereye gitsem sarı beyaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha iyiyim :) Dostlarla vakit geçirdim 1 hafta boyunca. Harika geldi bana. Ya buralarda havalar bir garip. Sabah mesela çok sıcak oluyor; sonra bir anda dolu, sağanak falan yağıyor :D Anlamadım gitti.. Çiftlik kavşağına dikilen "enteresan" dinozor heykellerine tepki olarak yağıyor bence :p Yoo aslında ben her parinin renklerini görüyorum. Mavi beyaz kırmızı mor yeşil sarı.. Anlamadığım şey, manası ne tüm bunların ? Seçim şarkıları ne motive ediyor ne de insanı cezbediyor.

      Sil
  3. 620 sayfalık bir kitap okusam 2 sene de falan biter heralde :) Aslında benimde odaklanma sorunum var. Metrobüste falan kitap okuyanlara şaşıyorum. Böyle çok sessiz olmalı ortam. Yoksa olmuyor. Aha seşim otobüsü geçti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de 2 küsür haftadır çabalıyorum. Daha 350'ye gelebilmişim. Bıraksam bir türlüü bırkamasam öbür türlü :) Çok fena ama bu odaklanamam işi. Zaten hayatım boyunca var olan bir şeydi bu. Son zamanlarda ayyuka çıktı. Okul hayatımda da hep kulaklarımı kapatır öyle çalışırdım :) Otobüste filan hayatta okuyamam. Bugün de ziyadesiyle seçim otobüslerine maruz kaldım :D

      Sil
  4. Merhaba tekrar,
    Ben buraya sövmeye geldim! :P Bu Movie Challenge ne zormuş ya. Sayenizde erken yaşta bunadıgımı, çok önemli filmleri ihmal ettiğimi ve izleyecek daha çoooook harika film oldugunu hatırlayıp, günlerdir üzülüyorum.
    Şaka bir yana, tam da Türkçe bloglardan ümidimi kesmişken çok güzel ve okunası bloglara denk geldim. Bunlardan biri de tabii ki sizinki. :)

    Ben geçen sene 1150 sayfalık bir kitap okumuştum. Yanımda her yere taşıdıgımdan da kol kası yapmıştım resmen. Kavgaya falan korkmadan girebilirdim yani yanımdayken. Kitabı okumayı bırakmayın. Bitirip, kitaplığa kaldırdıgınızda ve her baktıgınızdaki o tatmin çok başka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Valla ben de kimi sorularda afallamıştım. İzleyecek filmler, okunacak kitaplar, izlenecek konserler o kadar çok ki.. Hangi birine ömür yeter inanın bilmiyorum.

      Teşekkür ederim :) Meydan okumaların en iyi yanlarından biri de farklı blogları tanımak bence. Sizin blogunuzu da böylece tanımış oldum mesela :) Blogunuzun multilingual olması çok hoşuma gidiyor.

      Bir gayretle okumaya devam :)

      Sil
  5. Zihiiin dönmüşsün! :)

    Hoş dönmüşsün... Ben film meydan okumasından sonra bir kaçış o kaçış :/ Alıştırma turları babında buraya uğrayım dedim, yazdığını görünce heveslendim. Az kaldı bana da. Birkaç tasarım, bir proje ödevimi de teslim edersem, rahata kavuşacağım inşallah.

    Ayn Rand'ı ben de merak ediyorum. Bitirebilirsen başlayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Dönünce zaten bir baktım, sevdiğim blogların çoğunda sessizlik hakim. Meydan okuma yaramadı galiba :D Kolay gelsin. Yeni yazılarını bekliyorum :)

      Kitap güzel aslında fakat daha kısa olabilirmiş. 300 sayfada da bu anlattıklarını bence dillendirebilirdi. Hoş, Rand Hanım'ın kısa yazdığı görülmemiş. Maşallah her kitabı 300-1200 sayfa arasında :D Rand'in bazı fikirleri ilgimi çekti fakat kitap harici okduğum denemelerinden ve izlediğim konuşmalarından çıkardığım, kendisi bir canavar :( Parası olmayan, teknolojisi sanayisi olmayan insanların toplumların yaşama hakkı olmadığını savunuyor :s Çıldırmış olmalı.

      Sil