60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Mayıs 2015 Pazar

Film Meydan Okuması (21.Gün)

Sizce en çok abartılan film hangisi ?


Cevabı kolay; Avatar ! Vizyona girdiği zaman müthiş bir tanıtım yapılmıştı hatırlayacağınız üzere. Gitmeyeni dövüyorlardı. Haber bültenlerinden, gazetelerde, sosyal ağlarda herkes bir Avatar tutturmuş gidiyordu. Tüm zamanların en iyi filmi ilan edenler mi ararsınız, üç boyut teknolojisini bir üst boyuta taşıdığını iddia edenler mi.. Ben de meraktan sinemaya gidip izlemiştim. Sonuçta filmin yönetmeni Titanic, Aliens ve Terminator 2: Judgement Day gibi kalburüstü filmleri çeken James Cameron'dı. 

Fakat sonuç bir hüsrandı. Üç saate yakın bomboş bir film izledim ve o süre zarfında çektiğim başağrısı da cabası ! Kocaman üç boyutlu gözlüklerle onca saat renkli ve dinamik sahneler izlemek gerçekten rahatsız etmişti beni. Konu deseniz, üç yüz defa işlenmiş konular. Şimdi ikinci ve üçüncü filmleri çekiliyormuş. Emin olun, Hunger Games bile daha çok ilgimi çekiyor şu noktada. Avatar mı.. Evlerden ırak !

4 yorum:

  1. Kabul bi titanic ya da bi aliens değil ama o kadar kötü mü yaa ben sevmiştim valla :D o sonlarına doğru uçuş sahneleri falan ne güzeldi sanki biz de uçuyormuşuz gibiydi , her bilim kurguda olduğu gibi abartı ve saçma yönü vardı onu da kabul etmek gerekli tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilimkurgu severim normalde ama bu film nedense bana pek hitap etmedi :(

      Sil
  2. Ben haaaalaa izlemedim hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Interstellar daha iyi bence. Eğer bilimkurgu izlemek istiyorsan :)

      Sil