60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

1 Mayıs 2015 Cuma

Film Meydan Okuması (12.Gün)

Tüm sorular için buraya.

"En sevdiğiniz animasyon/çizgi film hangisi?"


Bugün için çok güzel bir soru denk gelmiş. Kafa dağıtmak için geçmişe dönüp severek izlediğim animasyonları hatırlamaya çalıştım. Toy Story, Wall-E, Prenses Mononoke, Beşir'le Vals, Ateşböceklerinin Mezarı ve Monsters Inc. aklıma ilk gelenler. Ama bir tanesi var ki, yüz defa izlesem sıkılacağımı hiç zannetmiyorum; Shrek 2. 

O kadar sempatik tipler var ki filmde.. Eşek, Çizmeli Kedi, Peri Anne, Yakışıklı, Uyuyan Prenses ve Shrek ! Keşke şuan televizyonda olsa da yine izlesek :) Şarkımız Peri Anne'den gelsin..

4 yorum:

  1. Ben de kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum! Süper bir animasyon.

    YanıtlaSil
  2. Evet ya çok iyiydi benim favorim tabiki oradaki çizmeli kediydi :D ne güzel yapmışlar karakterler insana dış güzelliğinden önce iç güzelliğine bakılması gerektiğini ne de güzel anlatıyordu özellikle günümüz şekilcilerîne izlettirilmeli

    YanıtlaSil
  3. Bugün günlerden 3 mayıss ve hafızam beni yanıltmıyorsa senin doğum günün di miii ??iyi doğdunn ve iyi ki bu güzel bloğu açtın biz de okuduk :))
    Nicee nice dileğin gibi yıllaraa !
    ( tamammm itiraf ediyorum balık hafızalı olduğum için tarih konusunda blog arşivin bana birazcık yardım etmiş olabilir :) )

    YanıtlaSil