60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

28 Nisan 2015 Salı

Film Meydan Okuması (9.Gün)

Tüm sorular burada.

Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.


Elbette Operadaki Hayalet! Kitabını okuduktan, filmini defalarca izledikten sonra bir de müzikalini izledim geçenlerde (yazım burada), artık her saniyesini ezberledim diyebilirim. Hikayesi gerçekten hoşuma gidiyor Operadaki Hayalet'in. Her formatın kendi içinde güzelliği var. Bugünün cevabı olarak seçtiğim 2004 yapımı Operadaki Hayalet, kitaptan ziyade Andrew Lloyd Webber'ın müzikaline yakın duruyor. Daha romantik bir yapısı var. Oysa kitapta ciddi korku öğeleri falan vardı. Gerard Butler ve Emma Rossum'un bu filmle meşhur olması da ayrı bir olay :)

En sevdiğim sahneyi de şuraya ekleyeyim:


4 yorum:

  1. Senin hatrına şu en sevdiğin sahneyi izleyeyim dedim yok gitmedi bitiremeden kapattım , iyisi mi sessiz sessiz kitaptan devam edeyim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :O Ne diyeceğimi bilemedim şimdi :) Gerçi bu filme üç kişi gitmiştik ve kızlar uyumuştu yanımda. Ben de uyanık olan arka sıralardaki teyzelerle izlemiştim :D (trajedi bildiğin)

      Sil
  2. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much. I'll follow your blog right now :)

      Wow, you are writing about fashion and travel. One day I also want to write about my trips.

      Sil