60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

25 Nisan 2015 Cumartesi

Film Meydan Okuması (6.Gün)

Meydan okumaya başlayacaklar için tüm sorular burada.

En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?



Sizi bilmem ama komedi dendi mi benim aklıma gelen ilk isim Peter Sellers oluyor. Bence kendisi tüm zamanların en komik oyuncusuydu. Ve hiç kuşkusuz Sellers'ı efsane mertebesine ulaştıran film, The Pink Panther (Pembe Panter) serisidir. Serinin her filmini de izlerken istisnasız gülmekten gözlerim doldu. Ama en can alıcı olanı The Pink Panther Strikes Again'dir. Bir filmin her saniyesi mi güldürür insanı ? En iyisi sözü uzatmadan, filmden bir kaç kesit paylaşaym.



Bu da serinin başka filminden (ne zaman izlesem kahkahalara boğuluyorum):


8 yorum:

  1. Bu versiyonunu hiç izlemedim ama Animasyon olarak çok severim pembe panter serisini :) Güzelmiş bunu da izleyeyim

    YanıtlaSil
  2. Karakteri çok severim de seriyi izlemedim desem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç sene önce Cnbc-e vermişti aslında. Hafızamı tazelemiştim. Umarım yine verirler :) Piyasada dvdsi yok sanırım.

      Sil
  3. Ben de izlemedim seriyi ama merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Ağğğğğğğğ allahım ağlıyorum ahahhahhah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHAHAHAHA :D Reeeeum. Toprağı bol olsun Peter amcaya babamla az gülmedik zamanında.

      Sil