60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Nisan 2015 Çarşamba

Film Meydan Okuması (3.Gün)

Üçüncü gün...

Meydan okumaya başlamak isteyenler sorulara buradan ulaşabilirler.

En sevdiğiniz aksiyon/macera oyuncusu kim ?


Bu soruya aslında iki üç kişini ismini vermek isterim; fakat listenin başına pek muhterem Terminatör Bey, Arnold Schwarzenegger'i koymazsam olmaz ! Terminator, Predator, Total Recall, Eraser, Conan,.. Amma çok filmde oynamışsın be hocam. Ben sayarken yoruldum valla. 90'ları onun filmlerini izleyerek geçirdim diyebilirim. O dönem televizyonlarda sıkça verirlerdi filmlerini. Siyasete bulaşmasa iyiydi (ilk üç gün ben de destekledim asdsadsadfad) ama sonra bozdu. Neyse şimdilerde The Expandables'ta falan boy gösteriyor da hasret gideriyoruz. Yeni Terminatör bu yaz sinemalarda. Kaçmaz derim. The Last Stand (2013) filmini de öneririm. Arnold yaşlanmamış !


Nicholas Cage'i gelecek nesiller bu pozuyla hatırlayacak ona yanarım. Normalde böyle bir insan değil kendisi. Gayet iyi aksiyon/macera filmleri vardır. Mesela son dönemde oynadığı Kick-Ass oldukça başarılıydı. Aslında ben Cage'in dram performanslarını daha çok seviyorum, ne yalan söyleyeyim şimdi. Oscar kazanmasna rağmen ülkemizde isminden pek bahsedilmeyen Leaving Las Vegas filmi bence çok iyiydir.


Listeyi fazla uzatmamak adına Jean Claude Van Damme'da kesiyorum. Sevdiğim bir oyuncu ama keşke Street Fighter denen takoz filmde oynamasaydı.

Haftayı da ortaladık çaktırmadan.

12 yorum:

  1. Ya iyiymiş bu film meydan okuması ben de katılayım madem :D İlk sorumu yayınlayacağım bugün. :) İlk başta arnold u görünce nicolas nerde yahuu oldum birden alttaymış garibim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley :) Merakla bekliyorum yazıyı. Nicholas'sız olmaz ya :) Her ne kadar son 5 yılda hep kötü filmlerde oynasa da :D

      Sil
  2. Sayfamda da yazdığım gibi aksiyon filmleriyle aram yok ama Nicholas Cage dendi mi 5 dakika dururum :) Ve ben onu aksiyon filmleriyle değil de Yüzbaşı Corelli'nin Mandolini ile hatırlamayı tercih ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Nicholas abimizin dram filmlerini daha çok seviyorum :)

      Sil
  3. Bir arkadaşım zaman zaman "Size Nicholas Cage taklidi yapayım mı?" diye sorar, olumlu cevap alınca da kaşlarını havaya kaldırır, donuk gözlerle bize bakıp "Iıııığğğ" derdi. Her seferinde gülmekten yerlere yatardık ahahhahha :D Ben de hep böyle hatırlayacağım herhalde adamı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cage adına üzüldüm burada :D Sen onca filmde oyna, şu sahneyle hatırlan sadece ahahahaha trajedi resmen.

      Sil
  4. Ben nasıl kaçırmışım bu meydan okumayı? Hem de en sevdiğim yerden gelmişken sorular? :)
    Hemen başlıyorum üstat!

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel pozlar bulmuşsun :) Benim de aklımda hep şapşal siması var Cage'in. 60 saniye, sinemada arkadaşlarımla izlediğim ilk filmlerden biriydi. Schwarzenegger, zaten aşmış bir üstad, söz konusu aksiyon ise.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni Terminator filmini iple çekiyorum valla :D Benim için yılın filmlerinden biri olacak.

      Cage'i kimse normal hatırlayamayacak galiba :( :D

      Sil
  6. ben de başladım :) sonumuz hayrola

    YanıtlaSil